Dječja bočica 0,5l Smiley zelena SODA

- 22%

ilustracija

Dječja bočica 0,5l Smiley zelena SODA
Dječja bočica 0,5l Smiley zelena SODA
Dječja bočica 0,5l Smiley zelena SODA
Br. narudžbe
742002838
Proizvođač
SODASTREAM
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Pri kupnji iznad 29 € uključujući PDV, dobivate TonerPartner ruksak besplatno.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

SodaStream boca za dječje piće 0,5l Smiley zelena

+ Boca za dječje piće za višekratnu upotrebu
+ Od stručnjaka za gaziranu vodu
+ Prikladno za SodaStream domaće proizvođače gazirane vode
+ S atraktivnim printom za moderne školarce
+ Od neopasne plastike bez BPA
+ Zapremina boce od 0,5 l dizajnirana za mlađu školsku djecu
+ Sadrži 1 bocu od 0,5 l u crvenoj boji

Dječja boca za piće za višekratnu upotrebu od stručnjaka za gaziranu vodu SodaStream. Atraktivan print za moderne školarce na koji će vaša djeca biti ponosna.

Zahvaljujući dizajnu pod pritiskom, boca se može koristiti izravno u SodaStream domaćim proizvođačima gazirane vode. Volumen boce 0,5 l optimalno za mlađu školsku djecu.

Kod kuće, vlastita gazirana voda s komadićem voća zanimljiva je zabava za vašu djecu i prikladnija alternativa zaslađenim limunadama iz švedskog stola.

Koristiti
*) Fuse boca zapremnine 0,5 l zbog manjih dimenzija može se bez ograničenja koristiti sa svim modelima proizvođača gazirane vode SodaStream, osim modela Crystal i Penguin namijenjenih samo za staklene boce.

Nemojte prati u perilici posuđa ili vodom koja ima više od 50°C. Ne čuvajte u zamrzivaču, u blizini izvora topline ili u vrućoj unutrašnjosti vozila.
Koristite samo za pripremu čiste gazirane vode. Ako vodi dodajete aromu, uvijek i samo do gotove gazirane vode. U protivnom bi se aromatizirana pripremljena voda mogla zapjeniti u crijeva proizvođača i oštetiti.
Nikada nemojte koristiti bocu koja je oštećena, deformirana ili je prekoračila rok trajanja označen na bočici.

**) Rok trajanja boce
Materijal boce mora izdržati pritisak plina CO2 iz bombe dugo vremena i više puta tijekom nekoliko godina kada se koristi u domaćem proizvođaču gazirane vode. Kao rezultat toga, materijal od kojeg je napravljena boca se troši i stari. Kako biste osigurali što je moguće više brige o vašoj sigurnosti, svaka boca ima svoj rok trajanja, koji ćete pronaći otisnuti izravno na bočici. NIKADA ne koristite bocu u kućnom aparatu za gaziranu vodu nakon ovog datuma i zamijenite bocu novom koja će vam pouzdano služiti nekoliko godina.

Sadržaj paketa:
1 boca za dječje piće zapremine 0,5 l

Parametri

Vrsta robe
Marka

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.