Dječja biciklistička kaciga MTR BLOSSOM

ilustracija

Dječja biciklistička kaciga MTR BLOSSOM
Dječja biciklistička kaciga MTR BLOSSOM
Dječja biciklistička kaciga MTR BLOSSOM
Dječja biciklistička kaciga MTR BLOSSOM
Dječja biciklistička kaciga MTR BLOSSOM
Dječja biciklistička kaciga MTR BLOSSOM
Dječja biciklistička kaciga MTR BLOSSOM
0 ocjene
Na zalihi:, 10.5.2024 kod vas

14,98 €

11,98 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 14,83 €

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Sportska boca za vodu sa košarom za led ili voće, zapremine 480 ml.

    • Unutarnja košara omogućuje umetanje, primjerice, svježeg voća ili leda
    • izrađena od vrlo izdržljivog materijala, može se držati u zamrzivaču i čuvati na visokim temperaturama
    • izrađen BPA tehnologijom, siguran za kontakt s hranom
    • Ergonomski oblik omogućuje brzo i udobno držanje
    • posebna ručka omogućuje pričvršćivanje stranice na ruksak, na primjer
    • jednostavno za održavanje higijene, za višekratnu upotrebu
    • ekološki, reciklažni

 

OVA SPORTS BOCA volumena 480 ml odličan je gadget za ljetnu sezonu! Samo zamrznite nekoliko kockica leda prije upotrebe i stavite ih u košaricu pored vode ili stavite cijelu bočicu u zamrzivač na nekoliko minuta s omiljenom tekućinom čak i nakon treninga, imat ćete ohlađeni napitak pri ruci dok hodate ili u školi. U košaricu možete staviti i omiljeno voće koje će vaš napitak učiniti ne samo hladnim, već i ukusnim i zdravim. Boca je izrađena od izdržljivog i sigurnog materijala. Preklop je pričvršćen čvrstim zatvaračem s dodatkom za usta. Oblik stranice je vrlo ergonomičan, idealan za gazenje jeđi. Još jedna prednost je što je ekološki prihvatljiv, može se ponovno koristiti i reciklirati.


Parametri

    • Kapacitet: 480 ml
    • Raspon temperature tekućine: -5 do 70 °C
    • Neto težina: 0,133 kg
    • Bruto težina: 0,153 kg
    • Dimenzije spremnika za vodu: 20 x 7 x 6 cm (V x Š x D)
    • Materijal: polietilen
    • Dimenzije paketa (folija): 22 x 9 x 9 cm (DxŠxV)

              Savjetovalište

              Često postavljena pitanja

              Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

              Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

              Je li moguće robu podignuti osobno?

              Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

              Mogu li dostavljaču platiti karticom?

              Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

              Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

              Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

              Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

              Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

              Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

              Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

              Moram li se registrirati prilikom kupnje?

              Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

              Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

              Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

              Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

              Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

              Što znači plaćanje karticom online?

              Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

              Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

              Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

              Što su bodovi vjernosti?

              Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

              Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

              Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

              Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

              Molimo odaberite varijantu proizvoda.

              OK

              Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

              Savjetnik
              za odabir
              Mjesta za preuzimanje. Do 717 mjesta preuzimanja.
              Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
              Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
              Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

              Kupci nas hvale

              93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.