DELL PC OptiPlex Plus 7010 SFF/260W/TPM/i5-13500/16GB/512GB SSD/Integrirani/vPro/Kb/Miš/W11 Pro/3Y PS NBD

- 22%

ilustracija

DELL PC OptiPlex Plus 7010 SFF/260W/TPM/i5-13500/16GB/512GB SSD/Integrirani/vPro/Kb/Miš/W11 Pro/3Y PS NBD
DELL PC OptiPlex Plus 7010 SFF/260W/TPM/i5-13500/16GB/512GB SSD/Integrirani/vPro/Kb/Miš/W11 Pro/3Y PS NBD
DELL PC OptiPlex Plus 7010 SFF/260W/TPM/i5-13500/16GB/512GB SSD/Integrirani/vPro/Kb/Miš/W11 Pro/3Y PS NBD
DELL PC OptiPlex Plus 7010 SFF/260W/TPM/i5-13500/16GB/512GB SSD/Integrirani/vPro/Kb/Miš/W11 Pro/3Y PS NBD
DELL PC OptiPlex Plus 7010 SFF/260W/TPM/i5-13500/16GB/512GB SSD/Integrirani/vPro/Kb/Miš/W11 Pro/3Y PS NBD
DELL PC OptiPlex Plus 7010 SFF/260W/TPM/i5-13500/16GB/512GB SSD/Integrirani/vPro/Kb/Miš/W11 Pro/3Y PS NBD
Br. narudžbe
31335799
OEM
39HHR
Proizvođač
Dell
Bodovi vjernosti: 38
1 ocjene
Na zalihi: > 20 kom, 21.5.2024 kod vas

978,70 €

767,39 €

613,91 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 767,24 €
Na zalihi: > 20 kom, 21.5.2024 kod vas

767,39 €

978,70 €

613,91 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

DELL PC OptiPlex Plus 7010 SFF

OptiPlex Plus 7010 SFF opremljen je Bronze napajanjem od 260 W i TPM tehnologijom.

Procesor

Intel Core™ i5-13500 procesor 13. generacije sa 6+8 jezgri i frekvencijom od 2,5 GHz do 4,8 GHz.

Memorija

Memorija od 16 GB, podijeljena u 2 modula po 8 GB, tipa DDR5.

Skladištenje

Vrsta pohrane od 512 GB M.2 2230, PCIe NVMe, SSD, klasa 35.

Grafički dizajn

Integrirana Intel grafika.

Tipkovnica i miš

U paketu ćete pronaći Dell Wired Keyboard-KB216 i Dell Optical Mouse-MS116, oboje u crnoj boji.

Operacijski sustav

Računalo je opremljeno operativnim sustavom Windows 11 Pro na jezicima engleski, češki, mađarski, poljski, slovački.

vPro

Podrška za Intel vPro Enterprise tehnologiju.

Boja

Računalo je u elegantnoj crnoj boji.

Servis

3Y ProSpt - 3 godine profesionalne podrške.

Povezivost

  • 1x tipka za napajanje
  • 1x svjetlo aktivnosti tvrdog diska
  • 1x čitač SD kartica (opcija)
  • 1x univerzalni audio priključak
  • 6x USB 2.0
  • 1x USB 2.0 s PowerShare
  • 4x USB 3.2 Gen 2
  • 1x USB 3.2 Gen 2x2 Type-C
  • 1x Re-tasking line-out/line-in audio priključak
  • 3x DisplayPort 1.4a
  • 1x RJ-45 Ethernet
  • 2x utora za kartice za proširenje
  • 1x konektor za kabel napajanja
  • 1x dijagnostičko svjetlo napajanja
  • 1x zasun za otpuštanje
  • 1x utor za sigurnosni kabel
  • 1x prsten za lokot

Veličina i težina

Širina: 3,65 in. (92,60 mm), dubina: 11,53 in. (292,80 mm), visina: 11,42 in. (290,00 mm).

Minimalna težina: 8,1 lbs. (3,68 kg), najveća težina: 10,72 lbs. (4,87 kg).

podrška

Slovačka Republika: DELL tehnička podrška: +421 2 5750 83 03, DELL ProSupport telefonska linija: +421 2 5750 69 81.

Češka: DELL tehnička podrška: +420 225 772 711, DELL ProSupport Češka: +420 225 772 969.

Proizvođač

Za više informacija posjetite web mjesto proizvođača:DELL.

Parametri

Serija procesora
Dizajn računala
Operacijski sustav
Vrsta optičke mehanike
Vrsta seta

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Besplatna dostava od 49 €
Široki izbor. Nudimo više od 51000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.