DELL NTB Latitude 5440/i5-1335U/8GB/512GB SSD/14.0\ - II. kvaliteta

- 24%

ilustracija

DELL NTB Latitude 5440/i5-1335U/8GB/512GB SSD/14.0\ - II. kvaliteta
DELL NTB Latitude 5440/i5-1335U/8GB/512GB SSD/14.0\ - II. kvaliteta
DELL NTB Latitude 5440/i5-1335U/8GB/512GB SSD/14.0\ - II. kvaliteta
DELL NTB Latitude 5440/i5-1335U/8GB/512GB SSD/14.0\ - II. kvaliteta
DELL NTB Latitude 5440/i5-1335U/8GB/512GB SSD/14.0\ - II. kvaliteta
DELL NTB Latitude 5440/i5-1335U/8GB/512GB SSD/14.0\ - II. kvaliteta
Br. narudžbe
DJ1-31335545
OEM
W55CX
Proizvođač
Dell
Bodovi vjernosti: 40
0 ocjene
II. kvaliteta Provjeren, ispravan sa punom garancijom
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Technické parametre

Procesor 13th Generation Intel Core™ i5-1335U, 12 MB cache, 10 cores, up to 4.6 GHz
Pamäť 8 GB, 1 x 8 GB, DDR4, 3200 MT/s
Pevný disk 512 GB, M.2, PCIe NVMe, SSD, Class 35
Displej 14.0" FHD (1920x1080) Non-Touch, AG, IPS, 250 nits, FHD Cam, WLAN
Grafická karta Intel 13th Generation Core i5-1335U Trans.,Intel Integrated Graphics,Thunderbolt,4G/5GWWAN support
PalmRest Single Pointing, Smart Card Reader, Near Field Communication, Finger Print Reader (w/ControlVault 3)
Cam/Mic FHD Camera, Temporal Noise Reduction, No ExpressSign-In, Camera Shutter, Mic
Optical Drive -
Pripojenie Intel Wi-Fi 6E (6 if 6E unavailable) AX211, 2x2, 802.11ax, Bluetooth
WWAN -
Klávesnica Single Point keyboard Czech & Slovakian (MUI) with backlit
Myš -
Batérie a napájanie 3- cell, 54Wh Battery, Express Charge Capable, 65W AC adapter, USB Type-C, TCO Gen9 compliant
Operačný systém Windows 11 Pro, English, Czech, Hungarian, Polish, Slovak
Anti Virus No anti-virus software
Farba Grey
Záruka 3Y ProSpt

 

Konektivita

1.

1. Universal Audio Jack
2. USB 3.2 Gen1 with PowerShare
3. HDMI 2.0
4. Wedge Shaped Lock Slot

5. RJ45
6. USB 3.2 Gen1
7. 2x USB Type C Thunderbolt™ 4.0 with Power Delivery & DisplayPort 8. Nano-SIM Card Slot (optional) 9. Contacted SmartCard R

Rozmery a hmotnosť

Rozmery 1. Depth: 8.35 in. (212 mm)
2. Width: 12.65 in. (321.4 mm)
3. Height: 0.75 in. (19.1 mm)
Váha 1.39 kg
Slovenská republika:
DELL Technická podpora: +421 2 5750 83 03
DELL ProSupport hotline: +421 2 5750 69 81
DELL Customer Care : +421 2 5750 81 70
Česká republika:
DELL Technická podpora: +420 225 772 711
DELL ProSupport Česká Republika: +420 225 772 969

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Besplatna dostava od 49 €
Široki izbor. Nudimo više od 53000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.