Cyclamatic električni bicikl CX 3 crno/zeleni

ilustracija

Cyclamatic električni bicikl CX 3 crno/zeleni
Cyclamatic električni bicikl CX 3 crno/zeleni
Cyclamatic električni bicikl CX 3 crno/zeleni
Cyclamatic električni bicikl CX 3 crno/zeleni
Cyclamatic električni bicikl CX 3 crno/zeleni
Br. narudžbe
AD8595243844174
OEM
xx2171
Proizvođač
Cyclamatic
Bodovi vjernosti: 67
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Ovaj model spada u brdske, električne bicikle, pa je najprikladniji za vožnju po teškom terenu. Njegovi vozni parametri i izgled odgovaraju muškarcima i ženama. Za udobnu vožnju idealno je da vozači budu visoki između 165 i 185 cm. Što se okvira tiče, veličine je L, visine 20". Okvir bicikla je izrađen od aluminija, što je uvelike utjecalo na malu težinu bicikla, ali nije utjecalo na veliku čvrstoću okvira. Cyclamatic CX 3 electric bicikl ima kotače promjera 26". Širina gume na kotačima je 49,53 mm. Proizvođač je odabrao opružnu vilicu za ovjes ovog e-bicikla. Za vožnju uzbrdo ili čak po ravnoj površini možete koristiti mjenjač koji od proizvođača ima 21 brzinu. Motor može doseći snagu od 250 W. S jednim punjenjem ovim biciklom možete prijeći udaljenost od 80 km pri maksimalnoj brzini od 25 km/h. Ukupna težina je 29,8 kg.

  • Vrsta bicikla: brdski bicikl, električni bicikl
  • Bicikl je pogodan za rekreativnu upotrebu
  • Za izradu okvira ovog električnog bicikla odabran je aluminij
  • Aluminijski okvir 26*1,95 MTB tip

  • vilica s oprugom i zaključavanjem

  • Rukohvat 130 TPR

  • Kočnice DISK kočnica Prednja i stražnja disk kočnica

  • Mjenjač SHIMANO ST-EF51-L lijevo 3 brzine

  • Pretvarač ST-EF51-7R desno 7 brzina

  • Mjenjač SHIMANO TX50 Black ¢31.8mm

  • Zupčanik SHIMANO sa 7 brzina

  • Motor 36V26inch, 250w

  • Dvostruke aluminijske felge

  • Gume KENDA 26*1.95 K1177-010

  • Soul KENDA 26*1,95, A/V

  • Zaslon LCD-800S

  • Baterija 36V10.4AH

  • Minimalna visina vozača 165 cm
  • Maksimalna visina vozača 185 cm
  • Nosivost 120 kg
  • Težina 29,8 cm

 

Bilješka

Procijenjeni maksimalni domet u osnovi jako ovisi o različitim uvjetima. Neki od tih čimbenika uključuju odabranu razinu potpore, težinu vozača, prirodu terena, vjetar, tlak u gumama i uzorak gaznog sloja te temperaturu okoline. Svi rasponi vrijede za optimalne uvjete. Optimalni ili idealni uvjeti su: ravan/ravan teren bez čeonog vjetra, temperatura okoline 20°C, izuzetno uske gume bez gazišta napumpane na preporučeni tlak, korištenje ekonomičnog načina vožnje (ako ga bicikl ima).

Baterija ili akumulator, koji mogu biti dio proizvoda, podložni su šestomjesečnom vijeku trajanja jer su potrošni materijal.

 

Parametri

Vrsta robe

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.