CORSAIR 7000D Airflow TG bijeli
311,70 €
242,15 €
193,72 € bez PDV-a
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
CORSAIR 7000D Airflow TG bijeli
EAN: 840006636441
Parametri
Format: FULL TOWER
Maksimalna duljina GPU-a: 450 mm
Maksimalna duljina napajanja: 225 mm
Maksimalna visina CPU hladnjaka: 190 mm
Utori za proširenje: 8 vodoravno + 3 okomito
Utori za diskove: 6x 3,5" + 4x 2,5"
Bočne stranice: kaljeno staklo
Kompatibilnost radijatora: 120 mm, 140 mm, 240 mm, 280 mm, 360 mm, 420 mm, 480 mm
Priključci (prednji): (4x) USB 3.0, (1x) USB 3.1 tip C, (1x) audio ulaz/izlaz
Kompatibilni hladnjaci: H55, H60, H75, H80i, H90, H100i, H105, H110i, H115i, H150i, H170i
Podrška za napajanje: ATX
Težina: 18,7 kg
Dimenzije: 600 (V) x 550 (D) x 248 (Š) mm
Opis
CORSAIR 7000D Airflow TG je potpuno tower kućište koje je dizajnirano za maksimalan protok zraka s kaljenim staklom na bočnim stijenkama. Kućište nudi dovoljno prostora za sve vaše komponente i podržava širok raspon hladnjaka.
Snažan i prostran
Kućište podržava GPU do 450 mm duljine, PSU do 225 mm i CPU hladnjake do 190 mm. Nudi 8 vodoravnih i 3 okomita utora za proširenje.
Skladišni prostor
Kućište ima 6 utora za 3,5" pogone i 4 utora za 2,5" pogone.
Kompatibilnost hladnjaka
Kućište je kompatibilno s hladnjacima dimenzija 120mm, 140mm, 240mm, 280mm, 360mm, 420mm, 480mm te s modelima H55, H60, H75, H80i, H90, H100i, H105, H110i, H115i, H150i, H170i.
Prednji otvori
Na prednjoj strani kućišta pronaći ćete 4x USB 3.0, 1x USB 3.1 Type C i audio ulaz/izlaz.
Podrška izvora
Kućište podržava ATX napajanje.
Težina i dimenzije
Kućište je teško 18,7 kg i ima dimenzije 600 (V) x 550 (D) x 248 (Š) mm.
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.