Concept RK3340 kuhalo za vodu

- 9%

ilustracija

Concept RK3340 kuhalo za vodu
Br. narudžbe
32103840
OEM
RK3340
Proizvođač
Concept
Bodovi vjernosti: 3
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Atraktivan dizajn
RK3340 Intuitivno kuhalo za vodu zapremine 1,7 l kombinira moderne tehnologije i korisne funkcije. Ima atraktivan dizajn koji naglašava elegantan dizajn s dvostrukim stijenkama i jasan digitalni zaslon smješten na tijelu kuhala.


Savršen pregled
Kuhalo za vodu RK3340 omogućuje kontrolu temperature u pet stupnjeva: 40°C, 60°C, 80°C, 90°C i 100°C. S jednim gumbom možete jednostavno odabrati točno onu vrijednost koja vam je potrebna. Zahvaljujući digitalnom zaslonu, koji se nalazi na kućištu kuhala, imat ćete savršen pregled postavljenog programa i trenutne temperature vode (indikator trenutne temperature vode također je aktivan u stanju pripravnosti). Opremljen je funkcijom KEEP WARM, koja uzastopno zagrijava vodu do 12 sati.


Sigurno na dodir
Kuhalo za vodu RK3340 pametno je dizajnirano tako da se ne opečete. Ima posebnu Cool Touch površinu koja se ne zagrijava, tako da možete biti sigurni da će uvijek ostati hladan na dodir.


Brendirani konektor STRIX
Brendirani konektor britanske marke STRIX, kojim je opremljen kuhalo za vodu RK3340, jamstvo je najviše kvalitete i produžuje vijek trajanja aparata.


Jednostavno rukovanje i lako održavanje
Kuhalo za vodu je opremljeno velikom rupom za punjenje za praktično punjenje vode. Glatko dno sa skrivenim grijačem sprječava taloženje prljavštine. Veliki vodeni žig unutar posude za kuhanje pruža pregled količine vode. Praktično je i potpuno okretno postolje s prostorom za odlaganje viška kabela, na koje možete postaviti kuhalo iz bilo kojeg kuta.


Sigurnost je na prvom mjestu
Dvostruki sigurnosni sustav osigurava da se kuhalo za vodu automatski isključi kada dostigne točku vrenja ili ako ga slučajno uključite u prazno.

Tehnički parametri:
Digitalni kuhalo za vodu s postavkom temperature
5 postavki temperature 40/60/80/90/100°C
Jasan digitalni prikaz (prikaz temperature u stvarnom vremenu)
Prikaz trenutne temperature također je aktivan u stanju pripravnosti "-"
Funkcija KEEP WARM (12 sati)
Dvostruki dizajn (kombinacija nehrđajućeg čelika + kaljene plastike)
COOL TOUCH površina
Maksimalni volumen 1,7 l (za pripremu do 7 šalica)
Vrhunski konektor (britanski brend STRIX)
Jasan vodeni žig unutar posude za kuhanje
Gumb za otvaranje poklopca
Velika rupa za punjenje
Skriveni grijač
Okretni središnji konektor za 360°
Minimalistički postolje
Dvostruka sigurnosna zaštita (automatsko isključivanje kada se aparat uključi bez vode, automatsko isključivanje kada se postigne točka ključanja)
Potrošnja energije: 1500 W
Napon i frekvencija: 220-240 V, 50/60 Hz
Materijal: posuda za kuhanje - nehrđajući čelik / vanjsko kućište - kaljena plastika
Crna boja
Dužina kabela za napajanje: 75 cm
Dimenzije: 20,5 x 26,4 x 16,1 cm
Težina: 1270 g

Parametri

Vrsta robe

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.