Club3D Docking Station USB-C, Triple Display DP 1.4 Alt mode Displaylink Dynamic PD Charging Dock sa 120 W PS

- 32%

ilustracija

Club3D Docking Station USB-C, Triple Display DP 1.4 Alt mode Displaylink Dynamic PD Charging Dock sa 120 W PS
Club3D Docking Station USB-C, Triple Display DP 1.4 Alt mode Displaylink Dynamic PD Charging Dock sa 120 W PS
Club3D Docking Station USB-C, Triple Display DP 1.4 Alt mode Displaylink Dynamic PD Charging Dock sa 120 W PS
Club3D Docking Station USB-C, Triple Display DP 1.4 Alt mode Displaylink Dynamic PD Charging Dock sa 120 W PS
Club3D Docking Station USB-C, Triple Display DP 1.4 Alt mode Displaylink Dynamic PD Charging Dock sa 120 W PS
Club3D Docking Station USB-C, Triple Display DP 1.4 Alt mode Displaylink Dynamic PD Charging Dock sa 120 W PS
Club3D Docking Station USB-C, Triple Display DP 1.4 Alt mode Displaylink Dynamic PD Charging Dock sa 120 W PS
Club3D Docking Station USB-C, Triple Display DP 1.4 Alt mode Displaylink Dynamic PD Charging Dock sa 120 W PS
Club3D Docking Station USB-C, Triple Display DP 1.4 Alt mode Displaylink Dynamic PD Charging Dock sa 120 W PS
Br. narudžbe
3795184
OEM
CSV-1568
Proizvođač
Club 3D
Bodovi vjernosti: 10
0 ocjene
Na zalihi: 1 kom, 14.5.2024 kod vas

318,34 €

217,23 €

173,78 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 214,54 €
Na zalihi: 1 kom, 14.5.2024 kod vas

217,23 €

318,34 €

173,78 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Club3D USB-C priključna stanica

Integrirano rješenje za sve vaše potrebe. Ova priključna stanica kombinira video, podatke, napajanje, ethernet i audio.

Svojstva

  • 4 video porta za video prijenos
  • 4 USB podatkovna priključka za prijenos podataka
  • 1 USB-A pametni priključak za brzo punjenje
  • 1 gigabitni ethernet priključak za super brzi ethernet
  • 2 audio priključka za slušanje glazbe

Podržava sve DP Alt1.4/1.2 modove

Podrška za sve Type-C i ThunderboltT™ 3 host uređaje pod Windows i MacOSX.

Izlaz na do 3 zaslona

Podrška za izlaz putem MST-a na do 3 zaslona (2 HDMI + VGA ili 2 HDMI + DP).

Podrška za jedan zaslon

  • HDMI maks. 4K60Hz
  • DP max 4K60Hz
  • VGA maksimalno 1920*1200 60Hz

Gigabit Ethernet i USB3.2 Gen2

Podržava Gigabit Ethernet 10/100/1000M i USB3.2 Gen2 s maksimalnim prijenosom podataka od 10 Gb/s.

Digitalni audio i dvostruko napajanje

Podrška za digitalni zvuk s maksimalnom brzinom uzorkovanja od 96 kHz/24 bita i dvostrukim napajanjem.

Tehničke specifikacije

  • 1x USB Gen2 Type-C ženski za povezivanje s hostom
  • 2x USB Gen2 Type-A ženski
  • 1x USB Gen1 Type-A ženski
  • 1x USB Type-A (CRVENO) Inteligentni priključak za punjenje 5 V/2,4 A maks.
  • 2x HDMI™ ženski (DP Alt Mode)
  • 1x DP™ ženski (DP Alt Mode)
  • 1x VGA ženski
  • 1x RJ45
  • 1x 3,5 mm utičnica za telefon (mikrofon i slušalice)
  • 1x Toslink
  • 1x brava protiv krađe
  • 1x DC napajanje 20,5 V može se naizmjenično spojiti na USB C PD Max 100W
  • 1x USB C (PD maks. 100 W)

Podrška za operativni sustav

  • Windows 10
  • Mac OSX (podržava samo SST način rada - Intel procesorski sustavi)

Što ćete pronaći u kutiji

  • CSV-1568 Docking stanica
  • Napajanje (ulaz: 100-110/240 VAC, izlaz: do 120 W)
  • Kabel USB Gen2 Type-C 10G, 20V5A M/M, 1 m / 3,28 stopa
  • Uklonjivi stalak
  • Brze upute za instalaciju

U slučaju tehničkih pitanja, možete kontaktirati službenu podršku proizvođača Club 3D putem e-pošte: support@club-3d.com.

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.