CAT Chow MAČIĆI 1,5 kg
12,43 € (93,65 kn)
9,62 € (72,48 kn)
8,51 € (64,12 kn) bez PDV-a
Opis i parametri
Potpuna hrana za mačiće. Pogodno i za gravidne mačke i mačke koje doje.
PURINA CAT CHOW hrana pažljivo je pripremljena od visokokvalitetnih izvora proteina i prirodnih sastojaka - kao što su grašak, mrkva, cjelovite žitarice, cikorija i kvasac. CAT CHOW s visokim udjelom piletine sadrži više od 50% životinjskih bjelančevina od ukupnog udjela bjelančevina kako bi zadovoljio prirodne potrebe vaše mačke.
Ova formula također sadrži DHA, komponentu koja se prirodno nalazi u majčinom mlijeku i podržava razvoj vida i mozga kod mačića.
Na temelju dugogodišnjeg iskustva od 1926. godine u području prehrane mačaka, CAT CHOW je 100% potpuna i uravnotežena hrana koja sadrži sve što je vašoj mački potrebno za zdrav i ugodan život.
Žitarice* (cjelovite žitarice 32%), meso i proizvodi životinjskog podrijetla (30%, od čega piletina 14%), proteinski ekstrakti biljnog podrijetla, ulja i masti, povrće* (2% sušeni korijen cikorije; 0,07% sušena mrkva, odgovara 0,4% mrkve; 0,07% sušenog graška, ekvivalentno 0,4% graška), biljni nusproizvodi, minerali, kvasac* (0,3%), *prirodni sastojci
Dodaci:
Dodaci prehrani:
mj/kg:, vit A: 17000, vit D3: 1400, vit E: 120, mg/kg:, željezov sulfat monohidrat: (Fe): 64, bezvodni kalcijev jodat: (I): 2,1, bakrov sulfat pentahidrat : ( Cu): 12, Mangan sulfat monohidrat: (Mn): 6,9, Cink sulfat monohidrat: (Zn): 90, Natrijev selenit: (Se): 0,14, Taurin: 1150, Antioksidansi, Analitičke komponente:
, proteini: 38%, udio masti: 13,0%, udio anorganskih tvari: 8,0%, sirova vlakna: 2,5%, DHA: 0,011%
Upute za hranjenje:
Preporučeni dnevni obroci hranjenja za mačiće (g/dan): Starost mačića: 6-12 tjedana: 2-3 obroka*/ 50-70 g, Starost mačića: 3-6 mjeseci: 2 obroka* / 70-80 g, Dob mačića: 6-12 mjeseci: 2 porcije* / 80 g. Preporučeni dnevni obroci za skotne mačke i mačke u laktaciji (g/dan): Težina mačke 4 kg: Trudna mačka: 75-90 g**, mačka u laktaciji : 115-235 g **; Težina mačke 6 kg: Gravidna mačka: 115-130 g**, Mačka koja doji: 175-350 g**. Hranjenje se može započeti između 3. i 4. tjedna starosti. *Hranu postupno miješajte s vodom kako bi mačić bolje zagrizao. Kada mačić počne više jesti, povećajte količinu hrane dok smanjite količinu dodane vode sve dok mačić ne bude sposoban samostalno uzimati hranu. Svaki je mačić drugačiji. Dozu hranjenja i trajanje hranjenja prilagodite razini aktivnosti i fizičkom stanju mačića. Adekvatna dnevna konzumacija vode ključna je za zdravlje vašeg mačića. Hrana je također prikladna za gravidne mačke i mačke koje doje. ** Postupno povećavajte količinu hrane koja se daje tijekom trudnoće / dojenja. Kako biste osigurali ugodan prijelaz na PURINA CAT CHOW, učinite to postupno tijekom 7 dana. Čista svježa voda za piće uvijek treba biti dostupna.
Čuvajte hranu na hladnom i suhom mjestu.
Pakiranje hrane nije za igranje. Držite ga izvan dohvata djece i životinja kako biste spriječili moguće gušenje.
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.