Canon Zoemini 2 džepni pisač RGW roza
156,66 €
137,05 €
109,64 € bez PDV-a
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
Canon Zoemini 2: džepni pisač za vaše fotografije s mobitela
Canon Zoemini 2: Vaš mobilni partner za ispis
Canon Zoemini 2 je džepni pisač za fotografije koji je uvijek s vama kada vam zatreba. Mali je, lagan i ne zahtijeva tintu.
Boje
Birajte između tri boje: Rose Gold, Navy Blue, Pearl White.
Canon Zoemini 2: Pretvorite svoje mobilne slike u prave fotografije
Ovaj pisač džepne veličine pretvara snimke vašeg pametnog telefona u prekrasne fotografije gdje god se nalazili.
Trenutno dijeljenje fotografija
Ispisujte i dijelite svoje omiljene fotografije bilo gdje uz Canon Zoemini 2 pisač.
Canon Zoemini 2: Ispisujte bilo gdje i bilo kada
Zahvaljujući džepnoj veličini, laganom dizajnu i brzom punjenju putem USB-C, možete ispisivati u pokretu.
Uredite fotografije uz Canon Mini Print
Ekskluzivan pristup kreativnim opcijama i izravnim poveznicama na sve slike na društvenim medijima.
Canon Zoemini 2: Snimaj i stvaraj
S aplikacijom Mini Print možete jednostavno snimiti i fotografirati savršene snimke.
Različiti načini tiska
Budite kreativni i izradite privlačan poster s 4 ili 9 ispisa ili spojite svoje omiljene trenutke u jedan kolaž.
Canon Zoemini 2: Brze i jednostavne prilagodbe na vašem pametnom telefonu
Možete urediti svoje fotografije prije ispisa dodavanjem teksta, okvira, filtara i više.
Bežični ispis
Ispisujte bežično sa svog pametnog uređaja uz brzu, jednostavnu i pouzdanu Bluetooth 5.0 vezu.
Canon Zoemini 2: Bez tinte = manje otpada
Uživajte u jednostavnom ispisu bez tinte na papiru koji se može reciklirati uz ZINK tehnologiju.
#FreeYourStory
Pokaži nam život kako ga ti vidiš. Želimo vidjeti Vaš jedinstveni pogled na svijet.
Tehnički podaci
- ZINK™ - Tehnologija ispisa bez tinte s rezolucijom ispisa od 314 x 500 dpi idealna je za slike s pametnog telefona
- Aplikacija Canon Mini Print - iOS i Android
- Punjenje putem USB-a Type-C - Puni se od prazne baterije do pune za samo 50 minuta
- Veličina papira 2 x 3 inča - uređaj koristi Canon ZINK™ foto papir i radi sa zabavnim, unaprijed izrezanim kružnim papirom
- Bluetooth 5.0 - Jednostavna bežična veza između pisača i pametnog uređaja
- Multi-Color LED - Omogućuje korisnicima jednostavan pregled statusa pisača i obavijesti
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.