Canon PIXMA pisač iX6850 - u boji, SF, USB, LAN, Wi-Fi

- 7%

ilustracija

Canon PIXMA pisač iX6850 - u boji, SF, USB, LAN, Wi-Fi
Canon PIXMA pisač iX6850 - u boji, SF, USB, LAN, Wi-Fi
Canon PIXMA pisač iX6850 - u boji, SF, USB, LAN, Wi-Fi
Canon PIXMA pisač iX6850 - u boji, SF, USB, LAN, Wi-Fi
Br. narudžbe
3413490
OEM
8747B006
Proizvođač
Canon
Bodovi vjernosti: 10
5 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Canon PIXMA pisač iX6850

Broj proizvoda: 4960999991214

Snažan i kompaktan A3+ pisač

PIXMA iX6850 ultra je kompaktan i moćan pisač formata A3+ s 5 pojedinačnih tinti.

Omogućuje iznimnu kvalitetu ispisa dokumenata i fotografija.

Idealan za ispis velikih Excel proračunskih tablica, korporativnih postera i fotografija.

Mogućnosti pametnog povezivanja

Ovaj pisač nudi Wi-Fi i Ethernet vezu.

Jednostavno dijelite pisač između više računala u uredu.

Podrška za ispis s mobilnih uređaja putem Canon PRINT aplikacije.

Podrška za Apple AirPrint usluge.

Izvrsna kvaliteta ispisa

Sustav od 5 zasebnih tinti za podebljane i oštre tekstove i prekrasne slike.

Visoke brzine ispisa dokumenata formata A4 - 14,5 ipm crno-bijelo i 10,4 ipm u boji.

Fotografija bez obruba veličine 10 x 15 cm kvalitete fotolaboratorija za oko 36 sekundi.

Uštedite uz XL tinte

Dodatni XL spremnici s tintom za više stranica i do 30% uštede po stranici.

Dodatni XXL spremnik s pigmentnom crnom tintom za do 1000 crno-bijelih stranica.

Ekskluzivan sadržaj

Pristup profesionalnim kreativnim sadržajima putem usluge CREATIVE PARK PREMIUM.

Izradite i ispišite postere i korporativne dokumente koristeći predloške iz ekskluzivne usluge Solution Templates.

Tehnički podaci

  • Razlučivost ispisa: Do 9600 x 2400 dpi
  • Brzina crno-bijelog ispisa: približno 14,5 ipm
  • Brzina ispisa u boji: Približno 10,4 ipm
  • Ispis bez rubova: Da

Kompatibilne tinte

  • Standardni spremnici s tintom: PGI-550PGBK, CLI-551BK, CLI-551C, CLI-551M, CLI-551Y
  • Dodatni XL spremnici s tintom: PGI-555PGBK XXL, PGI-550PGBK XL, CLI-551BK XL, CLI-551C XL, CLI-551M XL, CLI-551Y XL

Podržani radovi

  • Vrste papira: Obični papir, omotnice, Canon Pro Platinum foto-papir, Canon Pro Luster foto-papir, Canon Plus sjajni foto-papir II, Canon Plus polusjajni foto-papir, Canon sjajni foto-papir za svakodnevnu upotrebu, mat foto-papir Canon mat papir, Canon Papir visoke rezolucije, Canon foto naljepnice, Canon papir za prijenos majica

Sučelje

  • Kabelske veze: USB 2.0 Hi-Speed Ethernet
  • Bežične veze: Wi-Fi IEEE802.11 b/g/n

Softver

  • Podržani operativni sustavi: Windows 10, Windows 8.1 / 8 / 7 / Vista SP1 i SP2 / XP SP3, Mac OS X verzija 10.6.8 ili novija
  • Podržani mobilni operativni sustavi: iOS, Android, Windows RT

Fizički podaci

  • Dimenzije: 584 x 310 x 159 mm
  • Težina: 8,1 kg
  • Izvor napajanja: 100-240 V AC, 50/60 Hz

Parametri

Tehnologija tiska
Maksimalna brzina ispisa (A4 u minuti)
Automatski obostrani ispis (Duplex)
Sučelje printera
Standardni broj ulaznih ladica
Proizvođač
Maksimalni broj ulaznih ladica
Maksimalni format ispisa/medija
Stvarna rezolucija printera (u DPI)

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 708 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.