BROTHER mono laserski pisač HL-L2372DN - A4, 34ppm, 1200x1200, 64MB, USB 2.0, ulagač 250 listova, LAN, DUPLEX
Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.
Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
BROTHER laserski pisač HL-L2372DN
Jednobojni pisač velike brzine i kvalitete ispisa.
Opće specifikacije
Veličina zaslona: 1 red LCD
Memorija: 64 MB
Tehnologija: Laser
Veza
Spajanje: Ethernet kabel
Lokalno sučelje: USB 2.0
Žičano mrežno sučelje: 10Base-T/100Base-TX
Mobilna povezanost
Podržano: AirPrint, Google Cloud Print, iPrint&Scan, Brother Print Service Plugin, Mopria
Veličina i težina
Dimenzije pakiranja: 438 x 283 x 519 mm
Težina paketa: 8,5 kg
Dimenzije uređaja: 356 x 360 x 183 mm
Težina uređaja: 7,2 kg
Okoliš
Potrošnja energije: 510 W u načinu ispisa
Zvučni pritisak: 30 dBA u stanju pripravnosti, 44 dBA u tihom načinu rada
Uobičajena potrošnja električne energije: 0,384 kWh / tjedan
U paketu
Sadržaj: Kabel za napajanje, vodič o sigurnosti proizvoda, softver, potrošni materijal, korisnički priručnik, jamstveni list, vodič za brzo postavljanje.
Vrste medija
Vrste i veličine: Standardna ladica - obični i reciklirani papir (60 do 163 g/m2), otvor za ručno ulaganje - obični, reciklirani i vezani (60 do 230 g/m2)
Sašiti
Žičana mreža: 10Base-T/100Base-TX
Sigurnost žične mreže: SMTP-AUTH, SSL/TLS, SNMP v3
Operacijski sustavi i programi
Podržani OS: Windows 8, Windows 7, Windows Server 2012R2, Windows Server 2012, Windows Server 2008R2, Windows Server 2008, macOS X 10.8.x ili noviji, Linux CUPS, LPD/LPRng
Rukovanje papirom
Ulaz papira: Standardna ladica za papir od 250 listova, otvor za ručno ulaganje 1 lista
Izlaz papira: 150 listova licem prema dolje / 1 list licem prema gore
Ispis
Brzina obostranog ispisa na A4: 16
Brzina ispisa na A4: 34
Rezolucija: 600 x 600 dpi, HQ1200 (2400 x 600 dpi)
Automatski obostrani ispis: da
Emulacija: PCL6
Vrijeme prvog ispisa: < 8,5 sekundi
Preporučeni mjesečni obim: do 2000 stranica
Potrošni materijal i pribor
Potrošni materijal: početni toner - 700 stranica, standardni toner - 1200 stranica, toner velikog kapaciteta - 3000 stranica, bubanj - 12000 stranica
Jamčiti
Jamstvo: 3 godine nakon besplatne registracije
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.