Brother MFC-L6900DW pisač, fotokopirni uređaj, skener, faks, mreža, WiFi, duplex, DADF

ilustracija

Brother MFC-L6900DW pisač, fotokopirni uređaj, skener, faks, mreža, WiFi, duplex, DADF
Br. narudžbe
AG641194
OEM
MFCL6900DWRF1
Proizvođač
Brother
Bodovi vjernosti: 56
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Opća tehnologija Elektrofotografski laserski pisač Procesor Cortex-A9 800MHz Kapacitet memorije 1 GB Lokalno sučelje Brzi USB 2.0, NFC Mrežno sučelje Ethernet 10Base-T/100Base-TX/1000Base-T, WiFi (IEEE 802.11b/g/n) Dodir u boji ekran 12 ,3 cm Printer Jednostrani ispis (A4) Brzina do 50 stranica/min. Dvostrani ispis (A4) Brzina do 24 stranice/min. (12 listova u minuti) Rezolucija Do 1200 x 1200 dpi Automatski obostrani ispis Da Ispis prve stranice Manje od 7,5 sekundi iz stanja pripravnosti Vrijeme zagrijavanja Manje od 4,7 sekundi iz stanja mirovanja Jezici za ispis PCL6, BR-Script3 ( PostScript ®3 jezična emulacija), IBM Proprinter XL, Epson FX-850, PDF verzija 1.7, XPS verzija 1.0 Integrirani fontovi (PCL) 66 skalabilnih fontova, 12 bitmap fontova, 13 crtičnih kodova Integrirani fontovi (Postscript) 66 skalabilnih fontova Integrirani bar kodovi (PCL ) Code39, Interleaved 2 of 5, FIM (US-PostNet), Post Net (US-PostNet), EAN-8, EAN-13, UPC-A, UPC-E, Codabar, ISBN (EAN), ISBN (UPC- E), Code128 (set A, set B, set C), EAN128 (set A, set B, set C) Upravljački program za ispis Windows Windows® 10 (32 i 64 bitna izdanja) Windows® 8 (32 i 64 bitna izdanja) Windows ® 7 (32 i 64-bitna izdanja) Windows Vista® (32 i 64-bitna izdanja) Windows® XP Professional (32 i 64-bitna izdanja) Windows® XP Home Windows® Server 2012, 2012R2 i 2008R2 Windows® Server 2008 ( izdanje 32 i 64 bit) Windows® Server 2003 (32 i 64 bit izdanja) Apple OS X 10.8.5, 10.9.x, 10.10.x, 10.11.x Linux CUPS, LPD/LPRng (32 i 64 bit izdanja) Mobile / Web ispis i skeniranje Brother iPrint&Scan (Android) Ispis s, skeniranje za pregled kopija i provjera statusa uređaja s Android uređaja Brother iPrint&Scan (iPad/iPhone/iPod) Ispis s, skeniranje za pregled kopija i provjera statusa uređaja s iPad / iPhone / iPod Touch Brother iPrint&Scan (Windows® Phone) Ispis skeniranjem na pametni telefon s operativnim sustavom Windows® Phone Brother Print&Scan (Windows® 8 & RT) Ispis skeniranjem na tablet sa sustavom Windows® 8 ili Windows RT Tablet Google Cloud Print 2.06 Ispis najviše uobičajene vrste datoteka iz aplikacija koje podržavaju Google Cloud Print AirPrint Ispis najčešćih vrsta datoteka iz aplikacija koje podržavaju AirPrint Mopria Ispis najčešćih vrsta datoteka iz Moprie podržanih Android uređaja Android Print Service Plugin Ispis s Android uređaja bez rezervacije aplikacije Evernote™ Ispis skeniranjem u Evernote™ bez korištenja PC Boxa Ispis skeniranjem u Box bez korištenja računala Dropbox Ispis skeniranjem u Dropbox bez korištenja računala Google Drive™ Ispis skeniranjem u Google Drive™ bez korištenja računala OneDrive Ispis skeniranjem u Microsoft ® OneDrive bez korištenja računala USB Host Direct printing Ispis izravno s USB flash pogona. Podržani formati datoteka: PDF verzija 1.7, JPEG, Exif+JPEG, PRN (stvoren vlastitim drajverom za ispis), TIFF (skenirano Brother modelom), XPS ver.1.0 USB ulazni priključak Stražnji USB priključak za korištenje s vanjskim NFC čitačem kartica Izravno skeniranje Skenirajte izravno na USB flash pogon. Podržani formati datoteka: PDF, PDF/A, Secure PDF, Signed PDF, JPEG, XPS, TIFF Skener u boji Tip skenera Dual CIS (kontaktni senzor slike) Automatsko obostrano skeniranje Da U boji i Mono skeniranje Da Mono skeniranje 50 ipm (slika u minuti) Mono obostrano skeniranje 100 ipm (slika u minuti) Skeniranje u boji 20 ipm (slika u minuti) Dupleks skeniranje u boji 34 ipm (slika u minuti) ADF rezolucija skeniranja Do 600 x 600 dpi Rezolucija skeniranja stakla skenera Do 1200 x 1200 dpi Dubina boje 16,777,216 boja (24-bit) Nijanse sive 256 stupnjeva (8-bit) Standardne značajke Skeniranje na USB, e-pošta, OCR, slika i datoteka Mrežno skeniranje Skeniranje u mrežnu mapu (samo Windows®), FTP, SFTP, poslužitelj e-pošte, na SharePoint, jednostavno skeniranje u e-poštu Rukovanje papirom Ulaz papira Donja ladica - 520 listova Ulagač papira - 50 listova Automatski ulagač dokumenata (ADF) - 80 listova Izlaz papira Licem prema dolje - 250 listova Licem prema gore (ravni prolaz papira) - 10 listova Sadržaj paketa Toner uložak (12.000 stranica), foto bubanj, kabel za napajanje, kabel za faks liniju, upravljački program za Windows®, kratki korisnički priručnik, (kabel sučelja za računalo nije uključen)

Parametri

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.