Brodit auto držač za Samsung Galaxy Tab Active 2/3 u originalnom kućištu s punjenjem iz CL

ilustracija

Brodit auto držač za Samsung Galaxy Tab Active 2/3 u originalnom kućištu s punjenjem iz CL
Br. narudžbe
AH958BR307
OEM
PBR-712002
Proizvođač
BRODIT
Bodovi vjernosti: 3
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Držač za tablet Samsung Galaxy Tab Active 2 ima ugrađeno punjenje iz upaljača (CL 12/24V) i namijenjen je za tablet u originalnom kućištu. Držač je vrlo čvrst, tablet u njemu ne kucka i ne vibrira. Držač ima šarku, zahvaljujući kojoj se tablet može jednostavno okrenuti vodoravno ili okomito ili nagnuti u bilo kojem trenutku. Držač je pričvršćen na Brodit ProClip. Dizajnirano za modele: * Samsung Galaxy Tab Active 2. SM-T390 * Samsung Galaxy Tab Active 2. SM-T395 Karakteristike držača: - Sa punjenjem upaljača (CL 12/24V) - Po mjeri Nosač je izrađen točno po veličini tableta, koji je u njega umetnut u originalnom kućištu. -Neograničen pristup Držač je dizajniran tako da ne blokira gumbe ili priključke Prednosti: -Udobnost Tablet ne kuca i ne vibrira u držaču -Sigurnost U njemu se čvrsto drži, čak i u slučaju nezgode ne može doći olabaviti i ozlijediti posadu -Zglobni držač ima zglob, možete ga okrenuti okomito ili vodoravno u bilo kojem trenutku ili ga nagnuti za 22° - Jednostavnost Ugradnja na ProClip je jednostavna i čak i potpuni laik može to učiniti u nekoliko minuta Materijal: - Visokokvalitetna ABS plastika Upozorenje: - Ovo je dvodijelno rješenje. Za ovaj držač trebat će vam i ProClip za kontrolnu ploču za vaš specifični model automobila. Brodit mogućnosti montaže za automobile, kombije, autobuse, kamione itd.: Brodit ProClip instalacija: Brodit ProClips su pametno dizajnirane čvrste plastične kopče koje su dizajnirane za pouzdano i vrlo čvrsto držanje u konstrukcijskom spoju između plastičnih ploča s instrumentima. Kvačica je uvijek dizajnirana za određeni model automobila kako bi se mogla lako umetnuti (zaskočiti) bez oštećenja armaturne ploče i na sigurnom mjestu, a istovremeno da ne ometa vozačev pogled kroz vjetrobransko staklo. Zatim jednostavno pričvrstite Brodit držač na kopču. Sve što vam je za to potrebno osim odvijača već je uključeno u paket držača. Montaža na univerzalnu ručicu s vakuumom: To su fiksne ili fleksibilne (tzv. gooseneck) ručice za držače mobitela i drugih uređaja za automobile, najčešće s vakuumskom čašicom (vakumski sustav) na vjetrobranskom staklu automobila. Njihove prednosti su svestranost, cijena i redovita dostupnost zaliha. Isporučujemo ih u različitim duljinama i izvedbama. Za korištenje s Brodit držačem potreban je adapter SH vijak (spoj s vijcima) ili SH samoljepivi (spoj s priloženom dvostranom samoljepljivom trakom s visokom ljepljivošću).

Parametri

Vrsta robe

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 717 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.