Bixolon SRP-350plusIII, USB, Ethernet, rezač, crni

- 18%

ilustracija

Bixolon SRP-350plusIII, USB, Ethernet, rezač, crni
Br. narudžbe
3303418
OEM
SRP-350PLUSIIICOG/BEG
Proizvođač
Bixolon/Samsung
Bodovi vjernosti: 10
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

printer za račune, direktni termalni, 7 točaka/mm (180 dpi), širina medija (maks.): 80 mm, širina ispisa (maks.): 72 mm, promjer role (maks.): 83 mm, 300 mm/s, USB (tip B), Ethernet, izbacivanje ladice, rezač, BXL/POS, uklj.: jedinicu za napajanje, kabel za napajanje, rolu računa, boja: crna

Bixolon SRP-350PLUSIII termalni je printer za račune koji se ističe brzinom ispisa do 250 mm/s. Njegova rezolucija od 180 DPI dovoljna je za korištenje u maloprodaji, ugostiteljstvu, ali i drugim poljima. Pisač je opremljen USB i LAN priključkom.

Metoda ispisa Izravna termalna brzina ispisa 200 mm/s Rezolucija ispisa 180 dpi Širina ispisa do 72 mm Senzor Kraj papira, papir blizu kraja, poklopac otvoren

Karakteristike medija Vrsta medija Potvrda Širina medija 80 mm Promjer rolne medija Do 83 mm Debljina medija 0,062 ~ 0,075 mm Način nabave Jednostavno umetanje papira

Fizičke karakteristike Dimenzije (Š x D x V) 145 x 203 x 146 mm (5,70 x 7,99 x 5,74 inča) Težina 1,65 kg (3,63 lbs.) Power Energy Star Certified, vanjski adapter napajanja 100-240 V AV, 50/60 Hz priključak za ladice 2 priključka (putem adaptera Y-tipa)

Memorija 64 Mbit SDRAM, 16 Mbit FlashROM NV Memorija slike 256 Kbajta (mono) 128 Kbajta (u boji) Prijemni međuspremnik 4 Kbajta Korisnički definirani međuspremnik 12 Kbajta Sučelje USB V2.0 HS, Ethernet

Karakteristike okoline Radna temperatura: 0~45? (32~113?) Skladištenje: -20~60? (-4~140?) Vlažnost Radna: 10 ~ 80% RH Skladištenje: 10 ~ 90% RH

Jedinica pouzdanog pisača (MCBF) 70 milijuna redaka TPH 150 km Auto Cutter 1,8 milijuna rezova

Softverska emulacija BXL / POS upravljački program / uslužni program Windows upravljački program, OPOS upravljački program, JPOS upravljački program, upravljački program za Linux CUPS, upravljački program za Mac, upravljački program za virtualni COM USB/Ethernet, pomoćni program SDK iOS SDK, Android SDK

Fontovi / Grafike / Simbologije Veličina slova Font A: 12×24 Font B: 9×17 Font C: 9×24 KOR, CHN, JPN: 24x24 znakova po retku Font A: 42 fonta B, C: 56 KOR, CHN, JPN : 21 Skup znakova Alfanumerički: 95 Proširena grafika: 128×37 stranica Međunarodno: 32 grafika Podržava korisnički definirane fontove, grafike, formate i logotipe Simbologi barkoda 1D: Coda Bar, Code39, Code93, Code128, EAN-8, EAN-13 , ITF, UPC-A, UPC-E 2D: PDF417, QR kod

Parametri

Tehnologija tiska
Povezivost
Kategorija
Vrsta printera

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.