BENQ PRJ MW560 DLP, WXGA, 4000 ANSI, 20.000: 1, 1.1X, HDMI, USB tip A, Zvučnik 10W x 1

ilustracija

BENQ PRJ MW560 DLP, WXGA, 4000 ANSI, 20.000: 1, 1.1X, HDMI, USB tip A, Zvučnik 10W x 1
BENQ PRJ MW560 DLP, WXGA, 4000 ANSI, 20.000: 1, 1.1X, HDMI, USB tip A, Zvučnik 10W x 1
BENQ PRJ MW560 DLP, WXGA, 4000 ANSI, 20.000: 1, 1.1X, HDMI, USB tip A, Zvučnik 10W x 1
BENQ PRJ MW560 DLP, WXGA, 4000 ANSI, 20.000: 1, 1.1X, HDMI, USB tip A, Zvučnik 10W x 1
BENQ PRJ MW560 DLP, WXGA, 4000 ANSI, 20.000: 1, 1.1X, HDMI, USB tip A, Zvučnik 10W x 1
Br. narudžbe
3429057
OEM
9H.JNF77.1JE
Proizvođač
BenQ
Bodovi vjernosti: 25
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

BENQ PRJ MW560 DLP, WXGA, 4000 ANSI, 20 000:1, 1.1X, HDMI, USB tip A, Zvučnik 10W x 1

opis proizvoda

BenQ MW560 je poslovni projektor s WXGA rezolucijom. Koristi visokokvalitetne staklene leće za smanjenje kromatske aberacije.

Projektor će se automatski uključiti kada se detektira HDMI ulazni signal. Ovo je dobra ušteda vremena.

Način prikaza podataka osigurava da su svako slovo i broj lako čitljivi. Nema mutnih tekstova i slika.

Vijek trajanja žarulje je do 15.000 sati zahvaljujući SmartEco načinu rada koji smanjuje snagu žarulje do 70%.

Projektor je gotovo odmah spreman za upotrebu ako ga ponovno uključite unutar 90 sekundi nakon isključivanja.

Ergonomska noga na izvlačenje omogućuje jednostavno postavljanje i podešavanje.

Tehnički podaci

  • Sustav projekcije: DLP Single 0,65" WXGA
  • Rezolucija: 1280 x 800
  • Podrška razlučivosti: VGA (640 x 480) do WUXGA_RB (1920 x 1200)
  • Svjetlina (ANSI): 4000 lumena
  • Omjer kontrasta (FOFO): 20000:1
  • Boje zaslona: 30 bita (1,07 milijardi boja)
  • Izvorni omjer slike: Izvorni 16:10 (5 omjera slike po izboru)
  • Izvor svjetla: Lampa
  • Život izvora svjetlosti: Normalno 6000 sati Economic 10000 sati SmartEco 10000 sati LampSave 15000 sati

Optika

  • Omjer projekcije: 1,55~1,7 (87" ±3% @ 2,9m)
  • Omjer zumiranja: 1,1X
  • Pomak objektiva: nije dostupno
  • Pomak projekcije: 100%±2,5% (puna visina)

Zvuk

  • Zvučnik: 10W x 1

Kompatibilnost

  • HDTV kompatibilnost: 480i, 480p, 576i, 567p, 720p, 1080i, 1080p
  • Video kompatibilnost: NTSC, PAL, SECAM, SDTV (480i/576i), EDTV (480p/576p), HDTV (720p, 1080i/p 60Hz)

Veličina i težina

  • Dimenzije (ŠxVxD): 296 x 120 x 221 mm
  • Neto težina: 2,3kg +/- 200g

Pribor (opcionalno)

  • Komplet sa zamjenskom lampom: 5J.JND05.001
  • Univerzalni stropni nosač: x 1
  • 3D naočale: 5J.J9H25.002
  • Dongle QCast ogledalo: 5A.JH328.10X

OSD

Jezik prikaza na ekranu: 30 jezika uključujući češki.

Što je u kutiji

  • Daljinski upravljač s baterijom
  • Kabel za napajanje (1,8 m)
  • Jamstveni list
  • VGA kabel (D-sub 15-pinski) (1,5 m)

Parametri

Vrsta robe
Sučelje
Kontrast (vrijednost: 1)
Tehnologija
Stvarna rezolucija projektora
Izvor svjetlosti
Omjer projekcije
Standardno jamstvo (godine)
Korištenje projektora
Vrsta projekcije
Svjetlina (u ANSI lumenima)
Lokacija
Zvučnik
Broj reproduktora

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 737 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 53000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.