BenQ LCD RP7503 75" 3840x2160 osjetljiv na dodir/1200:1/HDMI/VGA/DPxUSB-C/Android 11

ilustracija

BenQ LCD RP7503 75" 3840x2160 osjetljiv na dodir/1200:1/HDMI/VGA/DPxUSB-C/Android 11
BenQ LCD RP7503 75" 3840x2160 osjetljiv na dodir/1200:1/HDMI/VGA/DPxUSB-C/Android 11
BenQ LCD RP7503 75" 3840x2160 osjetljiv na dodir/1200:1/HDMI/VGA/DPxUSB-C/Android 11
BenQ LCD RP7503 75" 3840x2160 osjetljiv na dodir/1200:1/HDMI/VGA/DPxUSB-C/Android 11
BenQ LCD RP7503 75" 3840x2160 osjetljiv na dodir/1200:1/HDMI/VGA/DPxUSB-C/Android 11
BenQ LCD RP7503 75" 3840x2160 osjetljiv na dodir/1200:1/HDMI/VGA/DPxUSB-C/Android 11
BenQ LCD RP7503 75" 3840x2160 osjetljiv na dodir/1200:1/HDMI/VGA/DPxUSB-C/Android 11
Br. narudžbe
AG889962
OEM
9H.F83TK.DE1
Proizvođač
Benq
Bodovi vjernosti: 198
0 ocjene
Na zalihi: 2 kom, 10.5.2024 kod vas

3 976,93 €

3 181,54 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 3 976,81 €
Na zalihi: 2 kom, 10.5.2024 kod vas

3 976,93 €

3 181,54 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Ploča: Veličina zaslona - 75'' Vrsta ploče - IPS aktivno područje (Š x V) - 1649,7 x 927,9 mm Omjer slike - 16:9 Svjetlina (tipično) - 450 nita Omjer kontrasta (tipično) - 1200:1 Dinamički omjer kontrasta - 30 000:1 Dubina boje - 10-bitno Vrijeme odziva - 8 ms Raspon boja - 72% NTSC Rad - 18 sati / 7 dana Orijentacija - Krajolik Životni vijek (tip.) - 50 000 sati Staklo: Tvrdoća - 9H kaljena površina otporna na klice - Nano -ionsko srebrna Antirefleksna površina - da Zaslon osjetljiv na dodir: Tehnologija osjetljiva na dodir - Infracrveni dodir Dodirne točke - 40 Vrijeme odziva na dodir - < 10 ms Sustav: CPU - A73 × 4 + A53 × 4 GPU - G52 MP8 Memorija | Pohrana - 8GB I 64GB Operativni sustav - Android 11.0 Povezivost: HDMI ulaz/izlaz - 3 × HDMI 2.0 | 1 × HDMI 2.0 ulaz|izlaz DisplayPort - 1 × 1.2a | Nema VGA ulaza|izlaza - 1 | 0 Linijski ulaz (1) - mikrofon × 1 Linijski ulaz (2) - PC audio × 1 3,5 mm Linijski izlaz - Slušalica × 1 Ulaz|izlaz SPDIF - 0 | 1 (optički) USB-A - 2 × 2.0 + 5 × 3.2 Gen1 USB-B (za dodirno sučelje) - 3 × 3.0 USB-C - 2 × 3.1 Računalo s dodatkom (OPS) - 1 Ethernet LAN - 10 / 100 / 1000 Mbps (Android), 10 / 100 / 1000 Mbps (OPS) × 2 integrirane periferije: mikrofon - 8 zvučnika - 2 × 16 W bas zvučnik - 1 × 16 W senzor plina - PM2.5 senzor temperature - 1 senzor vlage - 1 Senzor čestica - TVOC Senzor pokreta - 1 NFC - da Wifi - USB bežični adapter (opcija) Ionizator zraka - 1 Napajanje: Napajanje - AC 100-240V 50/60Hz Maksimalna potrošnja energije - 461,4 W Potrošnja energije u stanju mirovanja - <0,5 W Tipična potrošnja energije - 223 W Tehnički podaci: Dimenzije (Š × V × D) - 1717,1 x 1065,3 x 121,7 mm (676,02 x 419,4 x 47,9 inča) Dimenzije u transportu (Š x V x D) - 1900 × 1160 × 225 mm (74,8 × 45,7 × 8,9 inča) Težina (proizvod | paket) - 55,5 kg | 70 kg (122,4 lbs | 154,3 lbs) Zidni nosač (vijci) - VESA 800 × 400 mm (4 × M8 × 25L) Odjeljak za olovke - 1 Dodaci: Radna temperatura - 0°C ~ 40°C Temperatura skladištenja - -10 °C ~ 60°C Vlažnost skladištenja - 10% ~ 60% RH bez kondenzacije Radna vlažnost - 20% ~ 80% RH bez kondenzacije Pakiranje/dodaci: Bijela ploča - EZWrite 6.0 bežično dijeljenje zaslona - InstaShare 2 upravljanje računom - AMS širina okvira (N | D | L | P) - Alat za brzi pristup DMS - Plutajući alat za emitiranje sustava - X-Sign Broadcast Content Management - X-Sign (BenQ App Store) Softver: Kabeli - 1 × VGA (3 m), 1 × HDMI (3 m) , 1 × USB-B za dodir (3 m), 1 × USB-C (1,5 m) Zidni držač - 1 Olovka za dodir - 2 Daljinski upravljač - 1

Parametri

Vrsta robe

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.