BBZ 156HF HEPA FILTER H12 BOSCH

- 43%

ilustracija

BBZ 156HF HEPA FILTER H12 BOSCH
BBZ 156HF HEPA FILTER H12 BOSCH
BBZ 156HF HEPA FILTER H12 BOSCH
BBZ 156HF HEPA FILTER H12 BOSCH
BBZ 156HF HEPA FILTER H12 BOSCH
BBZ 156HF HEPA FILTER H12 BOSCH
BBZ 156HF HEPA FILTER H12 BOSCH
Br. narudžbe
741006064
Proizvođač
BOSCH
0 ocjene
Na zalihi: 1 kom, 13.5.2024 kod vas

28,24 €

15,98 €

12,78 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 15,83 €
Na zalihi: 1 kom, 13.5.2024 kod vas

15,98 €

28,24 €

12,78 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

BBZ 156HF HEPA FILTER H12 BOSCH

Originalni Bosch HEPA filter BBZ156HF namijenjen je za BOSCH i Siemens usisavače. Ovaj filter je idealan za alergičare jer sprječava da se fine čestice, bakterije i drugi alergeni vrate u prostoriju sa zrakom koji izlazi iz usisavača.

Čišći zrak

Zahvaljujući ovom filteru, zrak koji izlazi iz usisavača je čišći od zraka u prostoriji. Ovaj filter može uhvatiti i najmanje čestice.

Kompatibilnost

  • BOSCH: BGL6HYG, BGL6BGL3A330BGL3A332BGL3A400BGL3A414BGL3B330BGL3ECO10BGL3ECO11BGL3POWERAUBGL4A500BGL4ALLGBBGL4Q69BGL4SIF1BGL4SIL1BGL4TOPBGL25MON7BGL25MON8BGL35 MON1BGL35MON2BGL35 MON10BGL35MON11BGL35MON13BGL35MOV24BGL35MOV25BGL35MOV26BGL35MOV27BGLS4ALLBGLS4PERFBGLS4520BGLS4530BGLS4540BGLS42009BGLS42035BGLS42055BGLS42230BGN 2A112GBBGN2A230BGN2A310 BGN2180AUBGN22128GB
  • SIEMENS: VSZ4G320VSZ4G330VSZ4G331VSZ4GA442VSZ4GDYREVSZ4GK135VSZ4GK432VSZ4GM338VSZ4GMJUBIVSZ4GS338

Dimenzije

Maksimalne dimenzije ovog filtra su: duljina 120 mm, širina 95 mm, dubina 60 mm.

Obavijest

Čuvajte se moguće zabune. Ovaj filter je prikladan za Bosch GL-30 usisavače - BGL modeli. Za usisavače GL-30 - modeli br. BSGL (uz slovo S u nazivu modela) moraju se koristiti originalni filteri BBZ153HF ili neoriginalni FR-9580.

Parametri

Vrsta robe
Marka

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 717 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.