BBHF216 BOSCH ŠTIPNI Usisivač

- 38%

ilustracija

BBHF216 BOSCH ŠTIPNI Usisivač
BBHF216 BOSCH ŠTIPNI Usisivač
BBHF216 BOSCH ŠTIPNI Usisivač
BBHF216 BOSCH ŠTIPNI Usisivač
BBHF216 BOSCH ŠTIPNI Usisivač
BBHF216 BOSCH ŠTIPNI Usisivač
BBHF216 BOSCH ŠTIPNI Usisivač
Br. narudžbe
741010645
Proizvođač
BOSCH
Bodovi vjernosti: 6
0 ocjene
Na zalihi: 7 kom, 14.5.2024 kod vas

194,89 €

121,00 €

96,80 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 119,23 €
Na zalihi: 7 kom, 14.5.2024 kod vas

121,00 €

194,89 €

96,80 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

BBHF216 Akumulatorski bežični usisavač Bosch

Izvedba i fleksibilnost

Bez kabela, bez kompromisa. BBHF216 spreman je biti vaš pouzdan pomoćnik za brzo čišćenje.

Opremljen je funkcijom 2-u-1, odnosno kombinacijom baterije i ručnog usisavača u jednom.

Koristeći li-ion tehnologiju, ovaj usisavač nudi dugotrajne visoke performanse i brzo punjenje.

Idealan je za sve vrste podnih obloga i nudi dvije razine učinka.

Higijena

BBHF216 ima filter koji se može prati i spremnik za prašinu koji se lako uklanja i prazni.

Udobnost

Donosi maksimalnu fleksibilnost pri usisavanju bez ograničenja oko i ispod namještaja zahvaljujući iznimno fleksibilnom spoju mlaznice.

Samostojeći je, što štedi prostor i omogućuje fleksibilno punjenje na bilo kojoj utičnici.

BBHF216 oduševit će vas svojom malom težinom, jednostavnošću korištenja i EasyClean sustavom za jednostavno čišćenje.

Tehnički podaci

  • Vrijeme rada: 36 minuta
  • Vrijeme punjenja: 4 - 5 sati
  • Težina: 2,4 kg
  • Dimenzije: 1160x265x165 mm

Parametri

Vrsta robe
Napajanje
Marka
Konstrukcija
Bez vrećice
Perivi izlazni filtar
Regulacija snage
Mikro filtar

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.