Baseus Cafule USB kabel za punjenje/podatkovni kabel za Lightning 2, 4A 3m, crveno-crveni

MARATON
- 37%
POPUSTA

ilustracija

Baseus Cafule USB kabel za punjenje/podatkovni kabel za Lightning 2, 4A 3m, crveno-crveni
Baseus Cafule USB kabel za punjenje/podatkovni kabel za Lightning 2, 4A 3m, crveno-crveni
Baseus Cafule USB kabel za punjenje/podatkovni kabel za Lightning 2, 4A 3m, crveno-crveni
Baseus Cafule USB kabel za punjenje/podatkovni kabel za Lightning 2, 4A 3m, crveno-crveni
Br. narudžbe
31072623
OEM
CALKLF-R09
Proizvođač
Baseus
0 ocjene
MARATON POPUSTAMARATON POPUSTAMARATON POPUSTA
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Baseus Cafule kabel za punjenje/data USB to Lightning 2, 4A 3m, crveno-crveni

opis proizvoda

Baseus Cafule je USB - Lightning kabel. Podržava punjenje do 2 A i prijenos podataka od 480 Mbs.

Trajnost i dizajn

Dizajniran za dugotrajnu i intenzivnu upotrebu. Posebna pletenica sprječava trljanje i lomljenje kabela.

Elegantan dizajn uklapa se u svako okruženje. Remen poboljšava dobar izgled kabela i olakšava njegovo spremanje.

Parametri

  • Model: Cafule USB kabel za lightning
  • Duljina: 300 cm
  • Boja: crvena/crna
  • Izlazna struja: do 2 A
  • Prijenos podataka: 480 Mb/s
  • Površinska obrada: aluminij, najlon, TPE
  • Kompatibilnost: Apple uređaji s Lightning konektorom
  • Šifra proizvođača: CALKLF-R91

Prednosti

Sa strujom od 2 A i jakim bakrenim vodičima unutar kabela, jamči siguran povrat energije.

Prijenos podataka 480 Mb/s. Dvostrani konektor će produžiti vijek trajanja utičnice u uređaju i osigurati praktičnost spajanja kabela.

Najkritičnija točka svakog kabela - spoj između kabela i utikača - dodatno je ojačana kako ne bi pukla.

Kabel je spremljen u robusnu tekstilnu pletenicu. Kontrolni čipset prilagođava struju uređaja i štiti ga od oštećenja.

Uključeno u paket - čičak traka za jednostavno spremanje kabela.

Površinska obrada kabela

Kabel je opremljen elegantnim i robusnim utikačima koji su otporni na abraziju i oksidaciju.

Pletena tkanina od najlonskih vlakana čvrsto omotana oko kabela pruža dodatnu zaštitu, fleksibilnost i izdržljivost.

Konstrukcija pomaže smanjiti habanje i povećava izdržljivost, tako da se lako nosi sa svakodnevnom uporabom.

Najosjetljivija točka svakog kabela - spoj kabela i utikača - dodatno je ojačana fleksibilnim PVC-om.

Organizacija s trakom

Moderan naglasak pomaže ne samo u izgledu, već iu održavanju reda. Nema više neurednih kabela na vašem stolu ili posezanja u torbu za zamršenim kabelom.

Kabel duljine 3 metra - ova vam veličina daje potpunu slobodu kretanja, bilo da dodatak koristite kod kuće ili u automobilu, na primjer.

Sigurnost

Kabel također brine o telefonu i bateriji. Zahvaljujući poboljšanoj tehnologiji pametnog punjenja, sprječava prekomjerno punjenje pametnog telefona, pruža stabilnu struju i pomaže u produljenju trajanja baterije.

Možete slobodno koristiti uređaj dok se puni bez brige da ćete ga oštetiti. - Omogućuje besprijekoran rad s bilo kojim uređajem s Lightning konektorom.

Inteligentni upravljački sustav detektira parametre uređaja i u skladu s tim prilagođava njegovu izvedbu.

Ima nekoliko razina zaštite - od prenapona, pražnjenja, prenapona, pregrijavanja, prekomjerne struje, kratkog spoja i elektromagnetskog polja. Potpuna zaštita dodatne opreme i telefona.

Parametri

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 723 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.