AXAGON ACU-PQ30 Sil mrežni punjač 30W, 2x port (USB-A + USB-C), PD3.0/PPS/QC4+/SFC/AFC/Apple, crni
18,95 €
16,88 €
13,50 € bez PDV-a
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
Mrežni punjač AXAGON ACU-PQ30 Sil 30W
Univerzalni i kompaktni punjač za sve vaše mobilne uređaje.
Uvod
AXAGON ACU-PQ30 Sil je kompaktni USB mrežni punjač za brzo punjenje do dva uređaja u isto vrijeme. Nudi i USB-A i USB-C konektore i postiže ukupnu snagu od 30 W.
Tehnologija
AXAGON ACU-PQ30 Sil koristi novu Sil tehnologiju za kompaktnu veličinu i visoke performanse. Zahvaljujući tome, nudi sigurno, stabilno i brzo punjenje s učinkovitošću usporedivom s GaN tehnologijom.
Izlazi
Punjač ima dva izlaza - USB tip A port QC i USB tip C port PD. One omogućuju brzo punjenje pametnih telefona, tableta i manjih prijenosnih računala. Punjač podržava standarde brzog punjenja za Apple iPhone, iPad, Samsung, Huawei, Honor, Xiaomi, Motorola, Sony, Google i druge telefone i tablete.
Funkcija
AXAGON ACU-PQ30 Sil ima AIC funkciju za automatsko prepoznavanje spojenog uređaja i odabir optimalne brzine punjenja. CC funkcija osigurava stabilan proces punjenja, dok WIV funkcija štiti adapter od podnapona i prenapona na ulazu.
Zaštita
Punjač je opremljen naprednim sustavom zaštite koji štiti uređaj koji se puni od oštećenja. Također ima lijep oblik i kompaktnu veličinu, što ga čini idealnim za putovanja.
Podržane tehnologije punjenja
- USB tip A priključak QC (maks. 30 W): Brzo punjenje QC2.0, QC3.0, AFC, FCP, SCP, SMART punjenje maks. 5 V/4 A
- USB tip C priključci PD (maks. 30 W): Brzo punjenje PD 2.0, PD 3.0, PPS, QC2.0, QC3.0, QC4+, AFC, SFC, FCP, SCP, PE+, SMART punjenje maks. 5 V/4A
Sveobuhvatna izlazna zaštita
AXAGON ACU-PQ30 Sil punjač opremljen je sveobuhvatnom OCP, OVP, OTP, OSP izlaznom zaštitom za siguran i pouzdan rad.
Zaključak
AXAGON ACU-PQ30 Sil izvrstan je izbor za sve koji traže kompaktan i snažan mrežni punjač za svoje mobilne uređaje.
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.