AVACOM CarHUB auto punjač 5x USB izlaz, crni

- 21%

ilustracija

AVACOM CarHUB auto punjač 5x USB izlaz, crni
AVACOM CarHUB auto punjač 5x USB izlaz, crni
AVACOM CarHUB auto punjač 5x USB izlaz, crni
Br. narudžbe
3474372
OEM
NACL-CH5X-KK
Proizvođač
AVACOM
0 ocjene
Na zalihi: 3 kom, u petak kod vas

11,30 €

8,91 €

7,13 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 8,88 €
Na zalihi: 3 kom, u petak kod vas

8,91 €

11,30 €

7,13 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

AVACOM CarHUB: auto punjač sa 5x USB izlazom

AVACOM, vodeći proizvođač i dobavljač baterija i punjača, donosi inovativna rješenja za punjenje vaših mobilnih uređaja u automobilu.

Maksimalna izvedba i fleksibilnost

AVACOM CarHUB punjač opremljen je s 5 USB izlaza maksimalne snage 54W. Zahvaljujući tome, možete puniti do 5 uređaja istovremeno.

Pametan dizajn za udobnost putovanja

CarHUB ima dva dijela spojena kablom dužine 1,5 m. Prvi dio s dva USB izlaza utakneš u upaljač u autu. Ostala tri USB izlaza mogu se pričvrstiti iza stražnjeg sjedala pomoću praktične kopče.

Punjenje bez muke za sve

Visoka izlazna struja (2,4 A po priključku i 10,8 A ukupno) i snaga od 54 W osiguravaju nesmetano punjenje vaših pametnih telefona, tableta ili navigacijskih uređaja.

Pametni čip za optimalno punjenje

CarHUB je opremljen inteligentnom elektronikom koja prepoznaje spojeni uređaj i automatski odabire odgovarajući način punjenja.

Prikladno za sve marke i sustave

Punjač je kompatibilan s Apple (iPad/iPhone/iPod), Android, Windows Phone i drugim sustavima. Također ga možete koristiti za punjenje Power Banka, kamera, satelitskih navigacija itd.

Univerzalna uporaba

Zahvaljujući 12-24V ulazu, pogodan je za korištenje u automobilima i kamionima.

Tehničke specifikacije

  • Izlaz: 5x USB
  • Maksimalno opterećenje jednog USB priključka: 2.4A
  • Maksimalno ukupno opterećenje: 10,8A/54W
  • Duljina kabela: 1,5 m
  • Dimenzije proizvoda (DxŠxV): 70 x 20 x 15 mm + 90 x 30 x 18 mm
  • Dimenzije paketa (DxŠxV): 180 x 110 x 45 mm
  • Težina proizvoda: 70g
  • Težina paketa: 140g

Parametri

Vrsta robe
Uređaj
Vrsta dodataka

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.