Armac čisti sinusni val 1000VA LCD

- 16%

ilustracija

Armac čisti sinusni val 1000VA LCD
Br. narudžbe
AG264859
OEM
R/1000I/PSW
Proizvođač
Armac
Bodovi vjernosti: 14
0 ocjene
Na zalihi: 1 kom, u petak kod vas

334,41 €

280,33 €

224,26 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 280,33 €
Na zalihi: 1 kom, u petak kod vas

280,33 €

334,41 €

224,26 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Armac Rack Pure Sine Wave 1000 Armac je proizvođač napajanja, produžnih kabela i dodatne opreme. U ovom slučaju donosi seriju rezervnih izvora napajanja Rack Pure Sine Wave, dizajniranih za korištenje u stalku. Imaju ugrađen procesor koji se brine za pravilan rad uređaja i ugrađeni modul koji osigurava automatsku prilagodbu napona priključenom uređaju. Zahvaljujući čistom sinusnom valu, ovi su izvori prikladni za napajanje opreme s motorom ili grijačem: laserski pisači, skeneri, garažna vrata, električne zavjese itd. Prednosti Rack Pure Sine Wave 1000 - Automatsko podešavanje napona - Zaštita od preopterećenja, kratkog krug i pražnjenje - LCD zaslon s osnovnim informacijama - Mogućnost ugradnje u 19" rack - RJ-45 zaštita od prenapona - USB komunikacijski priključak Namjenski softver Rezervno napajanje i njegovo radno okruženje mogu se nadzirati u stvarnom vremenu i kontrolirati pomoću namjenskog PowerManagera softver, uključujući prisilno gašenje Ključne značajke Ovo je rezervni izvor napajanja snage 1000 VA/800 W, interaktivne topologije, čistog sinusnog vala i mogućnosti ugradnje u 19" rack (2U). Sadrži zaslon koji prikazuje osnovne informacije. Ima konektore: 4x IEC C13 (izlaz), 1x IEC C14 (ulaz), 1x USB 2.0 tip-B, 2x RJ-45. Njegove značajke uključuju automatsku prilagodbu napona, zaštitu od preopterećenja, kratkog spoja i pražnjenja, zaštitu od prenapona RJ-45 i namjenski nadzor i kontrolu softvera. *Softver se može preuzeti s web stranice proizvođača. ** USB kabel nije uključen.

Parametri

Vrsta robe

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 737 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 53000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.