Apple Watch Ultra 2/49 mm/Titan/sportski remen/zeleno-siva traka/-S/M

ilustracija

Apple Watch Ultra 2/49 mm/Titan/sportski remen/zeleno-siva traka/-S/M
Apple Watch Ultra 2/49 mm/Titan/sportski remen/zeleno-siva traka/-S/M
Apple Watch Ultra 2/49 mm/Titan/sportski remen/zeleno-siva traka/-S/M
Br. narudžbe
AH1357051-MRF33SK
OEM
MRF33CS/A
Proizvođač
APPLE
Bodovi vjernosti: 45
0 ocjene
Na zalihi: 20 kom, u srijedu kod vas

913,83 €

911,53 €

729,22 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 904,10 €
Na zalihi: 20 kom, u srijedu kod vas

911,53 €

913,83 €

729,22 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Apple Watch Ultra 2/49 mm/Titan/sportski remen/zeleno-siva traka/-S/M

EAN proizvoda: 194253831013

Opći opis

Kućište promjera 49 mm izrađeno je od zrakoplovnog titana. Sat je opremljen s dva zvučnika i sustavom od tri mikrofona.

Prikaz

LTPO OLED Retina zaslon uvijek je uključen. Staklo je izrađeno od safirnog kristala. Maksimalna svjetlina doseže do 3000 nita.

Čip

U sat je integriran SiP S9 sa 64-bitnim dvojezgrenim procesorom. Kapacitet je 64 GB.

Izdržljivost

Sat je vodootporan do 100m i otporan na prašinu IP6X. Uređaj je prošao testove prema MIL-STD 810H standardu.

Senzori

  • Senzor kisika u krvi
  • Električni senzor aktivnosti srca
  • Treća generacija optičkog senzora srčane aktivnosti
  • Dubinomjer točnosti ±1 m
  • Senzor temperature vode
  • Uvijek aktivan visinomjer

Sigurnost

Sat je opremljen funkcijama za hitne pozive, detekciju prometne nesreće i detekciju pada.

Kontrolirati

Sadrži podesivi akcijski gumb, Digital Crown i bočni gumb.

Veza i komunikacija

Sat podržava dvofrekventni GPS, LTE i UMTS, Wi-Fi 4 i Bluetooth 5.3.

Snaga i trajanje baterije

Ugrađena punjiva litij-ionska baterija traje do 36 sati uz normalnu upotrebu.

Veličina i težina

Sat je visok 49 mm, širok 44 mm i debljine 14,4 mm. Masa je 61,4 g.

Sadržaj paketa

Paket uključuje kućište od titana, trail pull i magnetski USB-C kabel za brzo punjenje za Apple Watch (1m).

Parametri

Vrsta robe

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 726 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 51000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.