Apple iPhone 15 Pro/256GB/Black Titan
1 383,84 €
1 278,91 €
1 023,13 € bez PDV-a
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
Apple iPhone 15 Pro: Rođen od titana
Prvi iPhone sa zrakoplovnom konstrukcijom od titana. Koristimo istu leguru kao svemirska letjelica za Mars. To čini naše Pro modele najlakšima koje smo ikada napravili.
Sigurnosne značajke
- Hitni SOS poziv
- Detekcija automobilske nesreće
- Kompatibilan s MagSafe navlakama, novčanicima, bežičnim punjačima i drugim dodacima
- Dinamičan otok
Tehničke specifikacije
Operativni sustav i procesor
iOS 17 s A17 Pro čipom - 6-jezgreni CPU/ 6-jezgreni GPU/ 16-jezgreni Neural Engine. Korisnička memorija 256 GB.
Prikaz
6.1” Super Retina XDR zaslon rezolucije 2556 × 1179 pri 460 piksela po inču.
Podržane mreže
Dva SIM-a (dva aktivna eSIM-a ili nano-SIM i eSIM). Podrška za GSM/EDGE, UMTS/HSPA+, DC-HSDPA, 5G (opsezi ispod 6 GHz) s MIMO 4×4 tehnologijom, Gigabit LTE.
GPS
Precizan dvofrekventni GPS (GPS, GLONASS, Galileo, QZSS, BeiDou i NavIC).
Povezivost
USB-C/ Podržava do 20x brži prijenos podataka putem USB 3, Wi-Fi 6E, Bluetooth 5.3, NFC s načinom čitanja.
Senzori
Face ID, prednja TrueDepth kamera za prepoznavanje lica, žiroskop visokog dinamičkog raspona, akcelerometar s visokom osjetljivošću na preopterećenje, dva senzora ambijentalnog svjetla, barometar, senzor blizine, LiDAR skener.
Fotoaparat
Stražnja strana: profesionalni niz fotografija (glavna kamera od 48 MP, ultraširoka kamera od 12 MP, telefoto kamera od 12 MP). 0.5x, 1x, 2x, 3x optički zum. 4K video pri 24 fps, 25 fps, 30 fps ili 60 fps.
Prednja strana: TrueDepth - fotografije od 12 MP/ otvor blende f/1.9. 4K video pri 24 fps, 25 fps, 30 fps ili 60 fps.
Baterija
Ugrađena punjiva litij-ionska baterija. Bežično punjenje preko MagSafe ili Qi. Do 23 sata video reprodukcije. Napunite do 50% u 30 minuta s adapterom od 20 W ili jačim.
Veličina i težina
Dimenzije: 146,6 x 70,6 x 8,25 mm. Težina: 187 g.
Sadržaj paketa
iPhone 15 Pro, USB-C kabel za punjenje.
Jamčiti
12 mjeseci.
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.