APPLE 11" iPad Pro (4. gen) Wi-Fi + Cellular 2TB - srebrni

- 2%

ilustracija

APPLE 11" iPad Pro (4. gen) Wi-Fi + Cellular 2TB - srebrni
APPLE 11" iPad Pro (4. gen) Wi-Fi + Cellular 2TB - srebrni
Br. narudžbe
31217006
OEM
mnym3fd/a
Proizvođač
Apple
Bodovi vjernosti: 134
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

APPLE 11" iPad Pro (4. gen) Wi-Fi + Cellular 2TB - srebrni

EAN: 194253278979

Izvedba i tehnologija

Apple iPad Pro 11" pokreće čip nove generacije s 8-jezgrenim procesorom. U usporedbi s prethodnim modelima, 15% je snažniji i 35% brži u grafici.

Novi Neural Engine povećava brzinu i učinkovitost strojnog učenja, omogućujući nove načine korištenja iPada.

Prikaz

11-inčni Liquid Retina zaslon nudi žive boje i impresivnu sliku. Zaslon podržava tehnologije ProMotion, True Tone i P3 raspona boja.

Svjetlina od 600 nita osigurava izvrsnu čitljivost. Zaslon ima prilagodljivu brzinu osvježavanja od 120 Hz.

Fotoaparat

Prednja kamera sa senzorom od 12 Mpx i vidnim poljem od 122° hvata i najsitnije detalje. Savršeno za fotografiranje, FaceTime i konferencijske pozive.

Sigurnost Face ID-a omogućuje vam otključavanje TrueDepth kamere.

Profesionalna uporaba

Širokokutna kamera prati konferencijske pozive i automatski se prilagođava vašem pokretu kako bi vas zadržala u središtu kadra.

Slika je također optimizirana kada se sudionici pridruže ili odspjeju od poziva.

LiDAR

LiDAR skener radi s naprednim širokokutnim i ultraširokokutnim kamerama za snimanje jedinstvenih trenutaka u nenadmašnoj kvaliteti.

LiDAR također stvara dubinsku kartu područja mjereći refleksiju svjetla od objekata, što omogućuje bolje ciljanje u uvjetima slabog osvjetljenja.

iPadOS 16

Novi iPadOS 16 operativni sustav učinkovitiji je i produktivniji. To je osnova svakodnevnog obavljanja više zadataka uz Stage Manager 5.

Na iPad se može spojiti vanjski zaslon rezolucije 6K.

Tehnički podaci

  • Dijagonala zaslona: 11"
  • Rezolucija zaslona: 2388 × 1668
  • Vrsta zaslona: Liquid Retina (IPS)
  • Broj jezgri: osmojezgreni
  • Procesor: Apple M2
  • Kapacitet flash memorije: 2000 GB
  • Web kamera: prednja, stražnja
  • Rezolucija prednje kamere: 12 Mpx
  • Rezolucija stražnje kamere: 12 + 10 Mpx
  • Wi-Fi: da
  • Bluetooth: da
  • 3G: da
  • 4G/LTE: da
  • 5G: da
  • Vrsta SIM kartice: nano SIM + eSIM
  • GPS: da
  • Integrirani mikrofon: da
  • USB priključci: USB Type-C
  • Normalno trajanje baterije: 10 sati
  • Operativni sustav: iPadOS
  • Širina proizvoda: 178,5 mm
  • Visina proizvoda: 247,6 mm
  • Dubina proizvoda: 5,9 mm
  • Težina proizvoda: 468 g

Parametri

Vrsta robe
Rezolucija zaslona (piks.)
Broj jezgri procesora
Stražnja kamera (Mpix)
Bežična tehnologija
Utor za memorijsku karticu
Marka procesora
Konektori
Baterija (mAh)
Funkcije fotoaparata
Konfiguracija kartica
Vrsta baterije

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 723 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.