!! AKCIJA!! CRONO Durable sportski sat DT55, srebrni. IP67, iOS/ANDROID, ČEŠKI, 8 sportskih modova

ilustracija

!! AKCIJA!! CRONO Durable sportski sat DT55, srebrni. IP67, iOS/ANDROID, ČEŠKI, 8 sportskih modova
Br. narudžbe
AG543026
OEM
DT55SL
Proizvođač
Crono
Bodovi vjernosti: 2
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Crono pametni sat - DT55 Crono DT55 pametni sat ima sve što vam je potrebno: prati vaše zdravlje, san, kondiciju i sportske performanse. Obavještava vas o dolaznom pozivu, SMS-u i drugim aplikacijama, a možete ih koristiti i za upravljanje glazbom. I imaju veliku postojanost! Ne samo da traju do 14 dana uz normalnu upotrebu, već lako podnose prašinu i kišu. Sat će odgovarati svakoj aktivnoj osobi – čvrst je zahvaljujući metalnom kućištu, a njegova IP67 otpornost jamči da neće biti razbacan po prašnjavoj biciklističkoj stazi ili kiši tijekom trčanja. 1,3-inčni okrugli LCD zaslon osjetljiv na dodir (240x240) nudi udobno rukovanje i izuzetno brz odziv. Značajke • 1,3-inčni LCD zaslon osjetljiv na dodir • Izdržljivo metalno kućište • Potpuno vodootporan i otporan na prašinu (IP67) • 14-dnevno trajanje baterije • Mobilna aplikacija za Android i iOS (Wearfit 2.0) • GoogleFit povezivost • Obavijest o dolaznim pozivima, SMS-ovima i obavijestima od drugih aplikacije (facebook, QQ, WeChat, ….) • 8 sportskih modova (brzo hodanje, trčanje, jahanje, planinarenje, sportske aktivnosti - nogomet, košarka, badminton i stolni tenis) • Širok raspon od više od 14 brojčanika • Primjena u nekoliko jezika (uključujući češki) • Kontrola glazbe • Pedometar, mjerenje prijeđene udaljenosti i vremena kretanja • Brojanje potrošenih kalorija • Mjerenje otkucaja srca, oksigenacije krvi i krvnog tlaka • Praćenje spavanja • Izdržljivo kućište, zaslon osjetljiv na dodir Veza s mobilnim svijetom Pametni sat vas obavještava o dolaznim SMS porukama, telefonskim pozivima i e-mailovima te također prikazuje ostale obavijesti iz vaših aplikacija. Oni koji se žele baviti sportom uz glazbu bit će zadovoljni mogućnošću upravljanja glazbom na satu. Uz sat možete ne samo svirati i preskakati pjesme, već i pratiti vrijeme ili koristiti štopericu. Podignite aplikaciju na višu razinu Aplikacija za pametni sat nudi dnevne, tjedne i mjesečne statistike koje prikupljaju podatke o vašem zdravlju, spavanju i kretanju. Aplikacija će se svidjeti svima koji su motivirani grafikonima ili poboljšavanjem vremena rada! Istodobno, aplikacija će ponuditi druge postavke i funkcije poput praćenja režima pijenja ili redovitog kretanja. Sportski modovi za najčešće aktivnosti Uz pametni sat uživajte u sedam sportova u kojima najviše uživate - hodanje, trčanje, planinarenje, biciklizam, košarka, joga i vježbanje na orbitreku. Zahvaljujući tome možete pratiti koliko se često i s kojim uspjehom krećete. Za vaš aktivan dan i mirnu noć, Smart Watch mjeri broj prijeđenih koraka, potrošene kalorije, udaljenost, otkucaje srca, krvni tlak, oksigenaciju krvi. A nakon uspješnog dana, osigurat će vam analizu zasluženog sna.

Parametri

Vrsta robe

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 737 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 53000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.