ADATA vanjski HDD 6TB 3.5" USB 3.2 HM800, TV podrška, AES enkripcija, crna
Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.
Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
ADATA vanjski HDD 6TB 3.5" USB 3.2 HM800
Broj proizvoda: 4710273771953
Opis
ADATA HM800 je vanjski tvrdi disk koji je savršen dodatak vašem pametnom TV-u. Omogućuje vam ne samo puštanje omiljenih serija, filmova i sportskih utakmica, već i njihovo snimanje.
Snimi sada, gledaj kasnije
Ne propustite veliku utakmicu ili posljednju epizodu svoje omiljene TV serije. Snimite ih na HM800 i uživajte u njima kasnije na svom pametnom TV-u.
Vaša biblioteka zabave
U eri sadržaja visoke razlučivosti nikada nećete imati dovoljno prostora za pohranu. S do 8 TB prostora za pohranu, moći ćete popuniti do 1000 epizoda svoje omiljene TV serije ili kombinaciju gotovo svih svojih filmova, glazbe i više.
Vaša knjižnica igara
Uz sav taj prostor za pohranu, HM800 također može biti vaša knjižnica za igranje. Spremite do 2004 PS4 ili Xbox naslove igara i igrajte dok ne padnete!
Sigurnosna kopija jednim gumbom
HM800 ima značajku sigurnosnog kopiranja jednim gumbom koja automatski izrađuje sigurnosne kopije i sinkronizira datoteke pritiskom na gumb, što vam omogućuje da bezbrižno spremite svoje dragocjene trenutke.
Sigurnost podataka uz AES enkripciju
AES 256-bitna enkripcija štiti pohranjene podatke od neovlaštenog mijenjanja i slučajnog izlaganja. Budite sigurni uz najnovije mjere sigurnosti podataka.
TurboHDD povećava brzinu i učinkovitost
HM800 je značajno brži od USB 2.0 zahvaljujući integraciji TurboHDD-a, koji primjenjuje prilagođene profile i algoritme za ubrzavanje prijenosa podataka na temelju prometa i resursa sustava. Može ubrzati prijenos podataka, čime se omogućuje ušteda vremena koja sadržaj čini dostupnim brzo i s minimalnim kašnjenjem.
Tehničke specifikacije
- Kapacitet: 6TB
- Crna boja
- Dimenzije (D x Š x V): 177,3 x 117 x 34 mm
- Težina: 800g
- Sučelje: USB 3.2 Gen1 (unatrag kompatibilan s USB 2.0)
- Radna temperatura: 5-50°C
- Potrošnja energije: Prosječno 12W
- Zahtjevi sustava: Windows 7 / 8 / 8.1 / 10, Mac OS X 10.6 ili noviji, Linux kernel 2.6 ili noviji
- Pribor: USB 3.2 kabel, Kratki vodič, AC adapter
- Jamstvo: 3 godine
Napomena: 1. Besplatni softver HDDtoGo kompatibilan je samo sa sustavom Windows. 2. Kompatibilnost s određenim glavnim uređajima može varirati i na nju može utjecati okruženje sustava. 3. Povezivanje putem USB 2.0 zahtijeva povezivanje na dva USB priključka za dovoljnu snagu. Bit će potreban USB Y-kabel. 4. Imajte na umu da su USB 3.0, USB 3.1 Gen1 i USB 3.2 Gen1 zapravo iste specifikacije i imaju iste mogućnosti izvedbe. Forum implementatora USB-a (USB-IF) nedavno je preimenovao USB 3.1 Gen1 u USB 3.2 Gen1. Za više informacija o promjeni posjetite USB-IF web stranicu na www.usb.org.
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.