ADATA V30S/micro SDXC/256GB/100MBps/UHS-I U3 / Adapter klase 10/+

- 2%

ilustracija

ADATA V30S/micro SDXC/256GB/100MBps/UHS-I U3 / Adapter klase 10/+
Br. narudžbe
AH205A00000102433
OEM
AUSDX256GUI3V30SA2-RA1
Proizvođač
ADATA
Bodovi vjernosti: 1
0 ocjene
Na zalihi: 19 kom, u petak kod vas

31,50 €

30,80 €

24,64 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 30,44 €
Na zalihi: 19 kom, u petak kod vas

30,80 €

31,50 €

24,64 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Premier Pro microSDXC/SDHC UHS-I memorijske kartice dizajnirane su za ugrađene snimače i kamere s senzorom pokreta. Idealno za ponavljajuće zadatke pisanja/prepisivanja, kao što je svakodnevno snimanje u automobilu. Također zadovoljavaju standard A2 za brže i glatko pokretanje aplikacija. Zbog V30 (Video Speed Class) klasifikacije, može snimati minimalnom brzinom od 30 MB u sekundi. Kako bi se osigurala dosljedno visoka kvaliteta, Premier Pro microSDXC/SDHC UHS-I memorijske kartice su vodootporne, otporne na udarce, X-zrake i otporne na ekstremne temperature. Oni će biti vaši vjerni vodiči u najnepovoljnijem okruženju. Slobodno lutajte sa svestranim zaštitnim dizajnom Premier Pro microSDXC/SDHC UHS-I memorijske kartice podržavaju Automatic Error Correction Code (ECC). Također ispunjavaju zahtjeve za vodonepropusnost, otpornost na udarce, rendgensko zračenje, temperaturu i antistatička ispitivanja za veću izdržljivost i pouzdanu zaštitu. Vodootporan: zadovoljava IPX7 standard (uronjenje u 1 metar vode do 30 minuta) Otpornost na udarce: preživljava ekstremne vibracije, padove, savijanje i uvijanje Otpornost na rendgenske zrake: zadovoljava ISO7816-1 standard za siguran prolaz kroz sigurnost zračne luke Otpornost na magnetsko polje: u skladu s EMC standardima IEC61000-4-2 Otpornost na temperaturu: podnosi ekstremne temperature od -25 °C do 85 °C Klasifikacija A2 - za brži rad aplikacija Ako koristite Android pametni telefon/tablet, Premier Pro microSDXC/SDHC memorijske kartice mogu UHS- Ja s A2 klasifikacijom za pomoć pri bržem instaliranju i pokretanju aplikacija. S Androidom 6.0/7.0, korisnici mogu odabrati microSD kartice kao prilagodljivu pohranu ne samo za statični sadržaj poput fotografija i videa, već i za aplikacije. To pomaže proširiti unutarnju memoriju pametnog telefona za njegovu privlačniju upotrebu. UHS-I U3 susreće V30 za brže video snimanje Nakon ugradnje brzih UHS-I U3 parametara, Premier Pro microSDXC/SDHC UHS-I memorijske kartice podržavaju Full HD, 3D i 4K Ultra HD video snimanje visoke razlučivosti. Zadovoljavaju parametre V30 (klasa video brzine), tako da mogu snimati najmanje 30 MB/s - idealno za dash kamere i kamere za snimanje pokreta. Veliki kapacitet za kontinuirano snimanje. Ove robusne kartice visokih performansi dostupne su u kapacitetima od 16 GB, 32 GB, 64 GB, 128 GB, 256 GB i 512 GB. Na njih se može pohraniti do 3830 minuta video zapisa u Full HD kvaliteti, pa kartice savršeno mogu pokriti duža putovanja, eventualna dodatna snimanja ili potrebe fotografa. https://www.adata.com/cz/specification/368

Parametri

Vrsta robe

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.