ADATA PowerBank AP10000 - vanjska baterija za mobitel/tablet 10000mAh, plava (37Wh) USB-C

- 40%

ilustracija

ADATA PowerBank AP10000 - vanjska baterija za mobitel/tablet 10000mAh, plava (37Wh) USB-C
ADATA PowerBank AP10000 - vanjska baterija za mobitel/tablet 10000mAh, plava (37Wh) USB-C
Br. narudžbe
3748328
OEM
AP10000QCD-DGT-CDB
Proizvođač
A-Data
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

ADATA PowerBank AP10000 - vanjska baterija za mobitel/tablet 10000mAh, plava

EAN proizvoda: 4710273771564

opis proizvoda

ADATA P10000QCD Power Bank je idealan suputnik. Nudi veliki kapacitet od 10.000 mAh i tri USB porta za brzo punjenje.

Tehnologija brzog punjenja

Podržava širok raspon tehnologija brzog punjenja, uključujući Qualcomm QC 3.0, USB PD 3.0, MTK PE1.1, Samsung AFC, HUAWEI SCP & FCP i OPPO VOOC.

Punite više uređaja istovremeno

S dva USB-A priključka i jednim USB-C priključkom s izlaznom strujom do 5 V/3 A, možete puniti do tri uređaja istovremeno.

Prednosti dvosmjernog punjenja s USB-C sučeljem

P10000QCD PowerBank podržava dvosmjerno punjenje putem USB-C. Dakle, potreban vam je samo jedan kabel za sve vaše uređaje.

Zaslon za pregled statusa baterije

Jasan digitalni zaslon prikazuje točan status power bank-a, tako da uvijek imate pregled preostale energije.

Zaštita strujnog kruga

Pametni unutarnji sklopovi štite od prekomjernog punjenja, prekomjernog pražnjenja, pregrijavanja, kratkog spoja, prenapona i prekomjerne struje.

Tehnički podaci:

  • Kapacitet: 10.000 mAh (37 Wh)
  • Ulaz: UBS-C: DC 5 V/3 A, 9 V/2 A, 18 W max.
  • Izlaz: USB-A 1: DC 5V/4,5A, 9V/2A, 12V/1,5A, 22,5W max.
  • Izlaz: USB-A 2: DC 5V/4,5A, 9V/2A, 12V/1,5A, 22,5W max.
  • Izlaz: USB-C: DC 5V/3A, 9V/2A, 12V/1.5A, 18W max.
  • Tehnologija brzog punjenja: Qualcomm QC 3.0 / USB PD 3.0 / MTK PE1.1 / Samsung AFC / HUAWEI SCP & FCP / OPPO VOOC

Pribor: USB-C kabel, korisnički priručnik

Parametri

Vrsta robe
Uređaj
Vrsta dodataka

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 737 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 53000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.