ACER projektor X1328WH, DLP 3D, WXGA, 4500Lm, 20000/1, HDMI, 2,7 kg, Euro Power EMEA
Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.
Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
ACER projektor X1328WH
Izvorna rezolucija: 1280 x 800
Najveća razlučivost: 1920 x 1200
Svjetlina u standardnom načinu rada: 4500 lm
Izvorni omjer slike: 16:10
Omjer kontrasta: 20 000:1
Digitalni zoom: 2x
Objektiv za projekciju
Minimalna žarišna duljina: 21,85 mm
Najveća žarišna duljina: 24 mm
Minimalna dijagonala slike: 685,80 mm
Maksimalna dijagonala slike: 7,62 m (300")
Minimalna udaljenost projekcije: 1 m
Maksimalna udaljenost projekcije: 10 m
Optički zoom: 1.1x
Svjetiljka
Snaga lampe: 220 W
Vijek trajanja žarulje u normalnom načinu rada: 6000 sati
Vijek trajanja žarulje u štedljivom načinu rada: 10 000 sati
Životni vijek žarulje u načinu rada ExtremeEco: 15 000 sati
Sučelja/priključci
- 1x USB priključak
- Kompozitni video
- 1x VGA ulaz
- 1x VGA izlaz
- 1x audio ulaz
- 1x audio izlaz
Tehnički detalji
Projekcijski sustav: DLP
Način projiciranja: Strop
Video kompatibilnost: EDTV, HDTV, NTSC, PAL, SDTV, SECAM
Kompatibilnost računala: Mac PC, Windows PC
Zvuk
Broj govornika: 1
Izlazna snaga zvučnika: 3W
oprema
- Acer LumiSense
- Acer Bluelight Shield
- Acer ColorBoost3D
- Acer ColorSafe II
- HDMI 3D
Opis napajanja
Napajanje: 100V AC ~ 240V AC
Ulazni napon: 120 V AC, 230 V AC
Potrošnja: 275 W
Potrošnja energije u stanju mirovanja: 500 mW
Fizička svojstva
Temperatura: 0°C do 40°C
Vlažnost zraka: 80% maksimalne relativne vlažnosti
Težina: 2,80 kg
Dizajn: Montaža na strop
Visina: 113,7 mm
Širina: 313 mm
Dubina: 240 mm
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.