3mk zaštitna maska Satin Armor Case+ za Samsung Galaxy A13 5G (SM-A136) / A04s (SM-A047)
20,63 €
6,73 €
5,38 € bez PDV-a
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
Ekstremni padovi? Nema problema…
Pametni telefon voli putovati u džepu, pogotovo kada je otvoren. A putovanje može biti opasno. Jedan neoprezan korak po mokroj planinskoj stazi i katastrofa je pred vratima. Zato je svaki dio Satin Armor Case+ dizajniran za zaštitu vašeg pametnog telefona od oštećenja, čak i ako ga ispustite s visine na kamenje. To je jednostavno slučaj za ekstremne situacije. Uvjerite se sami!
Pametni telefon na jastucima
Padovi se mogu dogoditi kada ste sigurni da će slijetanje biti mekano! Imajući to na umu, opremili smo Satin Armor Case + tehnologijom Shock Pocket za apsorbiranje sile udarca vašeg pametnog telefona o tvrdu površinu. Estetski ugodna i funkcionalna udubljenja na kućištu djeluju kao jastuci, pri čemu kućište apsorbira punu snagu udarca.
Kamera je uvijek zaštićena
Tko voli pametne telefone bez kamere? Ne mi. Stoga smo bacili pametne telefone s visina kako bismo pronašli rješenje koje štiti osjetljivu elektroniku fotoaparata. Stotine testova i tu je - Satin Armor Case +. Torbica s podignutim rubovima oko kamere koja savršeno apsorbira udarce i štiti leću od ogrebotina.
Kompatibilan sa svim gumbima i priključcima
Znamo da neka kućišta mogu ometati funkcionalnost gumba pametnog telefona. Pritisnete ih i ništa se ne dogodi. Izuzetno neugodno. Zato smo se uvjerili da Satin Armor Case + nikada neće uzrokovati takve probleme. Torbica omogućuje jednostavan pristup svim priključcima i gumbima na vašem pametnom telefonu. Također jamči visoku osjetljivost gumba i punu funkcionalnost.
Tehničke specifikacije
- Vrsta zaštite - Slučaj
- Debljina - 1,5 mm
- Korištena tehnologija - apsorber klase 185™, standardna vojna klasa (MIL-STD-810H(2019) metoda 516.8)
- Izdržljiva kombinacija termoplastičnog poliuretana i polikarbonata
- Prozirna poleđina naglašava dizajn
- Satenski crni okvir poboljšava prianjanje
- Zaštita kamere
- EasyClick™ tehnologija tipki
- Kompatibilan sa 3mk zaštitnim staklima i folijama
- Kompatibilan s bežičnim punjačima
- Zdrav (certifikat PZH)
- Garancija 12 mjeseci
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.