3mk zaštitna maska Matt Case za Samsung Galaxy S22+ (SM-S906), crna

- 62%

ilustracija

3mk zaštitna maska Matt Case za Samsung Galaxy S22+ (SM-S906), crna
Br. narudžbe
31405010
OEM
5903108445108
Proizvođač
3mk
0 ocjene
Na zalihi: 3 kom, 14.5.2024 kod vas

13,39 €

5,09 €

4,07 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 3,98 €
Na zalihi: 3 kom, 14.5.2024 kod vas

5,09 €

13,39 €

4,07 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Obr. Designová ochrana 1605262a

Zaštita dizajna

3mk Matt Case black jedinstvena je crna maska za pametni telefon koja dokazuje da vrhunske performanse i moderan dizajn mogu ići ruku pod ruku. Mat crna maska savršeno štiti vaš uređaj i pretvara ga u supermoderan i elegantan dodatak. Inovativni materijal (TPU - termoplastični poliuretan) vrlo je fleksibilan i ugodan na dodir, učinkovito apsorbira udarce i godinama zadržava svoju izvornu estetiku. Dizajn omogućuje praktično bežično punjenje. Black Matt Case možete kupiti u verziji koja savršeno odgovara vašem modelu pametnog telefona.

Obr. Kvalita a bezpečnost 1605262b

Kvaliteta i sigurnost

U 3mk Matt Case, crni dizajn ide ruku pod ruku s kvalitetom i sigurnošću. Njegova otpornost na pad potvrđena je testovima. Ocjena Absorber125 znači da je pametni telefon zaštićen 3mk Matt Case Black preživio 26 padova s visine od 125 cm – bez ikakvih oštećenja. Ovo je više od vojne zaštite. U slučaju pada kućište apsorbira silinu udarca. Zahvaljujući podignutim rubovima zaštićena je i leća kamere. Sigurnost Matt Casea za zdravlje potvrđuje PZH certifikat, a za okoliš RoHS certifikat.

Obr. Zvýšená odolnost 1605262c

Povećana otpornost

Nema više čestih, ekološki nepovoljnih kupnji novih štitnika za pametne telefone! Odabirom 3mk Matt Case Black možete zaista dugo uživati u besprijekornoj estetici i higijenskoj čistoći kućišta. Mat crno kućište izrađeno je od vrlo izdržljivog materijala koji se lako održava i otporan je na tragove korištenja. Kutiju možete brzo oprati sapunom i vodom, oprati u perilici rublja zajedno s odjećom ili čak dezinficirati proizvodima na bazi alkohola - bez brige o gubitku boje ili oblika.

Tehničke specifikacije

  • Vrsta zaštite - Slučaj
  • Debljina - 1,2 mm
  • Korištena tehnologija - Class 125™ apsorber
  • Izrađen od fleksibilnog termoplastičnog poliuretana
  • Glatka, mat površina otporna na tragove korištenja
  • Povišeni rubovi oko ekrana
  • Zaštita kamere
  • EasyClick™ tehnologija tipki
  • Može se prati u perilici
  • Kompatibilan sa 3mk zaštitnim staklima i folijama
  • Kompatibilan s bežičnim punjačima
  • Zdrav (certifikat PZH)
  • Sigurno za okoliš (RoHS izvješće o studiji)
  • Jamstvo - 12 mjeseci

Parametri

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.