3mk zaštitna maska Clear Case za Samsung Galaxy A14 5G (SM-A146), prozirna

- 57%

ilustracija

3mk zaštitna maska Clear Case za Samsung Galaxy A14 5G (SM-A146), prozirna
Br. narudžbe
3614891
OEM
5903108522106
Proizvođač
3mk
0 ocjene
Na zalihi: 3 kom, 10.5.2024 kod vas

10,24 €

4,44 €

3,55 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 3,48 €
Na zalihi: 3 kom, 10.5.2024 kod vas

4,44 €

10,24 €

3,55 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Obr. CLEAR CASE 1494848a

ČISTI SLUČAJ

Pouzdana zaštita - Absorber125 - mobitel je kao nov i nakon 26 padova s visine na beton. Minimalistički dizajn - naglašava izvorni izgled mobitela. Povišeni rubovi - bolja zaštita uređaja od oštećenja.

Dizajn je na prvom mjestu

Mobilni dizajn je važna stvar. Za one koji cijene atraktivan izgled svog mobilnog telefona, Clear Case će biti pun pogodak. Tanak je i savršeno proziran. Zahvaljujući tome možete zaštititi svoj mobilni telefon bez narušavanja njegovog izvornog izgleda. Uz Clear Case masku vaš će mobitel izgledati onako kako želite - elegantno i moderno.

Obr. Vydrží déle 1494848b

Duže traje

Sila gravitacije je nemilosrdna prema pametnim telefonima. Clear Case maska ima jednu zadaću – zaštititi vaš mobitel kako biste ga mogli koristiti bez ograničenja u svim uvjetima. Kamen, beton ili čelik – ništa neće ugroziti mobitel zaštićen našim kućištem ako padne na tvrdu podlogu. To smo testirali tijekom testa Absorber125 – nakon 26 padova s visine od 125 cm, mobitel je još uvijek bio kao nov. S prozirnom futrolom vaš će telefon jednostavno trajati dulje. Bez rizika i bez stresa!

Obr. Objektiv pod zvláštní ochranou 1494848c

Objektiv pod posebnom zaštitom

Izdignuti rubovi oko leće kamere - sitnica koja je toliko važna za kvalitetu fotografija. Za Clear Case koristili smo posebne okvire kako bi leća kamere u mobitelu bila maksimalno zaštićena od ogrebotina. Uz našu torbicu možete sigurno staviti svoj telefon na stol ili drugu tvrdu površinu, a leća će i dalje ostati savršeno glatka. proizlaziti? Fotografije visoke kvalitete, čak i ako svoj mobilni telefon koristite vrlo intenzivno svaki dan. Uz Clear Case masku sigurni ste da leća u Vašem mobitelu ima maksimalnu zaštitu!

Obr. Vysoký uživatelský komfort 1494848d

Visoka udobnost korisnika

Fokusirani smo na maksimalnu udobnost korisnika. Zbog toga je pakiranje Clear Case vrlo fleksibilno i precizno obrađeno. Koristili smo tehnologiju EasyClick Buttons, koja gumbe čini osjetljivima kao i bez kućišta. Pritisneš i radi - jednostavno, ali vrlo potrebno za uživanje u novom mobitelu. Clear Case snažna je zaštita u jednostavnom obliku!

Tehničke specifikacije

  • Vrsta zaštite - Slučaj
  • Debljina - 1,2 mm
  • Korištena tehnologija - Class 125™ apsorber
  • Izrađen od fleksibilnog termoplastičnog poliuretana
  • Povišeni rubovi oko ekrana

Parametri

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.