3mk zaštitna folija Watch Protection ARC za Amazfit GTS 4 mini (3 kom)

- 46%

ilustracija

3mk zaštitna folija Watch Protection ARC za Amazfit GTS 4 mini (3 kom)
Br. narudžbe
3957379
OEM
5903108494816
Proizvođač
3mk
0 ocjene
Na zalihi: 1 kom, 10.5.2024 kod vas

10,24 €

5,48 €

4,38 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 4,29 €
Na zalihi: 1 kom, 10.5.2024 kod vas

5,48 €

10,24 €

4,38 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Obr. Watch Protection™ ARC+ 1704780a

Watch Protection™ ARC+

Štiti cijelo lice pametnog sata, ojačava zaslon, zaslon je ojačan za 250%, zaštita cijelog zaslona, zaštita od ruba do ruba, za bilo koju vrstu zaslona, čak štiti i zakrivljene rubove

Obr. Připravit pozor teď! 1704780b

Priprema, pozor, kreni!

Izmicaš u sportu. A u životu? Udarac, ogrebotina, pad. Vrata, karoserije, asfalt - sve može biti prijetnja vašem pametnom satu. Ručni sat je nekoliko puta osjetljiviji na oštećenja od pametnog telefona. Ponašajte se prema njemu kao prema svom telefonu.

Obr. Osvědčená ochrana 1704780c

Dokazana zaštita

To su krv, znoj i suze u teretani - zaštitnicima ekrana pružamo pravu školu preživljavanja. Watch Protection™ jača i ojačava brojčanik sata za 250%. Crash testovi nisu sve - također provjeravamo sigurnost za vas i okoliš. Watch Protection™ ima RoHS certifikat i PZH odobrenje.

Obr. Jednoduchá instalace 1704780d

Jednostavna instalacija

Kako mogu učinkovito zaštititi svoj uređaj? Tajna uspjeha leži u provjerenom proizvodu i pravilnoj montaži. Odabrali smo način ugradnje u Watch Protection™ upravo s obzirom na dizajn zaslona. Zaštita ravnog ekrana može se postaviti kao i obično - bez gela. Zaštita za zaobljeni ekran - gelom. To osigurava izvrstan učinak i prianjanje jamčeći izuzetnu trajnost!

Uzima u obzir razlike

Vrhunski pametni satovi razlikuju se ne samo po parametrima, već i po dizajnu. Prilikom dizajniranja Watch Protection™-a, uzeli smo u obzir sve detalje: zaobljene rubove, konveksnost i precizne dimenzije. Ovisno o komponenti, zaštita je debljine maksimalno 0,2 mm i ne narušava izgled sata.

Sadržaj seta

  • 3 komada Watch Protection™
  • 3 krpe za čišćenje od mikrofibre
  • 3 vlažne maramice (u setu za ravne ekrane)
  • 3 kom Instalacijski gel (u setu za zakrivljene zaslone)

Tehničke specifikacije

  • Tip - zaštitni film
  • Jačanje zaslona telefona - do 150%
  • Debljina - 0,17 mm
  • Jamstvo - 12 mjeseci
  • Korištene tehnologije - način montaže prikladan za dati tip zaslona, oleofobni sloj

Parametri

Vrsta robe
Dodaci za nosivu tehnologiju

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.