3mk Lens Protection Pro zaštita kamere za Samsung Galaxy Z Fold 5

- 59%

ilustracija

3mk Lens Protection Pro zaštita kamere za Samsung Galaxy Z Fold 5
Br. narudžbe
3957229
OEM
5903108528184
Proizvođač
3mk
0 ocjene
Na zalihi: 1 kom, u utorak kod vas

15,45 €

6,30 €

5,04 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 4,91 €
Na zalihi: 1 kom, u utorak kod vas

6,30 €

15,45 €

5,04 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Zaštita objektiva Pro

  • Savršena zaštita za prekrasne fotografije
  • Izuzetno otporan - fotografiranje u svim uvjetima
  • Savršeno pristajanje - zaštita uređaja bez brige o kvaliteti slike
  • Jednostavna montaža - brza montaža

Fotografirajte bez rizika

Potreban je samo trenutak nepažnje i vaš će iPhone pasti na pločnik. Može li napredna elektronika kamere pametnog telefona podnijeti takav šok? Bolje je ne riskirati i ne kontrolirati ga. Pogled na slomljenu leću iPhonea može biti stvarno bolan. Zato smo stvorili super jako staklo tvrdoće 9H koje ojačava leću apsorbirajući energiju udarca kada uređaj padne s visine. S Lens Protection Pro možete fotografirati onoliko puta koliko želite, čak i kada se vaš iPhone suočava sa surovom realnošću nogostupa i planinskih cesta.

Spremite ga gdje god želite

Loša kvaliteta fotografija iPhonea. Nemoguće? Možda ako je staklo objektiva izgrebano. Uz Lens Protection Pro, ništa osim... dijamanta ne može ogrebati leću vašeg iPhonea. To jamči najviši stupanj tvrdoće - 9H. U praksi to znači da će naše staklo zaštititi leću kamere od agresivnog svežnja ključeva ili odvijača u vašem džepu. Spremite svoj iPhone gdje god želite, čak i u ruksak pun metalnih predmeta, i uživajte u prekrasnim fotografijama. To je moguće uz Lens Protection Pro!

Zaštitite bez brige o kvaliteti slike

Znamo da zaštitno staklo na kameri pametnog telefona može pokvariti užitak fotografiranja. Loše pristaje, predebeo, neproziran. Zato smo se pri razvoju zaštitnog stakla Lens Protection Pro fokusirali na najvišu kvalitetu. Kao rezultat toga, naše staklo savršeno pristaje iPhone kameri i potpuno prekriva leću bez dodavanja debljine telefonu. Fotografije su lijepe kao i uvijek, a zaštita jaka kao i uvijek.

Brza i jednostavna montaža

Brza i jednostavna montaža velika je prednost proizvoda Lens Protection Pro. Ne volimo gubiti vrijeme na zamorne poslove poput lijepljenja stakla na staklo. I ne želimo odlijepiti staklo i ponovno ga zalijepiti. Srećom, naše se naočale vrlo lako postavljaju. Zadatak će vam olakšati poseban instalacijski okvir prilagođen vašem modelu pametnog telefona. Očistite ga, pričvrstite, stavite, pritisnite i voila - gotovo! U tren oka, leća vašeg iPhonea u potpunosti je zaštićena od loma i ogrebotina.

Sadržaj paketa

  • 1 set Lens Protection Pro
  • vlažna maramica
  • suhom krpom

Parametri

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 723 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.