3mk kaljeno staklo HardGlass MAX za Samsung Galaxy S22 (SM-S901), crno

- 62%

ilustracija

3mk kaljeno staklo HardGlass MAX za Samsung Galaxy S22 (SM-S901), crno
Br. narudžbe
31405003
OEM
5903108452915
Proizvođač
3mk
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Obr. HardGlass Max™ - vyztužené tvrzené sklo pro pokrytí celé obrazovky 1494807a

HardGlass Max™ - ojačano kaljeno staklo koje pokriva cijeli zaslon

Tvrdoća 9H - zaštita od najoštrijih predmeta. Pojačani rubovi - još veća izdržljivost. Pokriva cijeli zaslon - čak su i zaobljeni rubovi zaštićeni.

Obr. Maximální životnost 1494807b

Maksimalni vijek trajanja

Kaljeno staklo ima brojne prednosti, ali za korisnika je najvažnija iznimna zaštita! Dosegli smo maksimum: Tvrdoća 9H kombinirana je s produljenim procesom kaljenja i ojačanim rubovima. Rezultat je zaštitno staklo s duljim vijekom trajanja! Osim toga, RoHS certifikat je potvrda da se tijekom proizvodnje stakla poštuju ekološki standardi.

Obr. Pohodlí na dosah ruky 1494807c

Praktičnost na dohvat ruke

Otisci prstiju nisu baš ukras zaslona. Osim toga, često ih je teško ukloniti bez masnih tragova. Koristili smo oleofobni sloj u HardGlass Max™, koji ne samo da pruža otpornost na masne tragove i lakoću čišćenja, već također smanjuje habanje na minimum! Trenje je također svedeno na minimum, što svaki dodir površine zaslona čini vrlo ugodnim. Njegova povećana otpornost na masne tragove i mrlje olakšava održavanje stakla čistim.

Obr. Brilantní průhlednost 1494807d

Briljantna transparentnost

Je li vaše prethodno kaljeno staklo iskrivilo prikazanu sliku? Događa se. Ali ne ovdje! Uz HardGlass Max™ sigurni ste! Kristalna struktura stakla osigurava najvišu kvalitetu boja i oštrinu slike pa će korištenje vašeg pametnog telefona ostati čisti užitak!

Obr. Plná ochrana 1494807e

Potpuna zaštita

Klasične naočale štite samo prednju ploču telefona, zanemarujući zaobljene rubove. To je dobro, jeftino rješenje, ali za zahtjevne korisnike preporučujemo leće u Max verziji. Samo potpuno prekriven zaslon jamči maksimalnu zaštitu uređaja. Čak ni oštri predmeti od alatnog čelika više nisu prijetnja.

Precizna montaža je vrlo jednostavna

Bojite li se ružnih mjehurića zraka prilikom postavljanja kaljenog stakla? Osim neugode, mogu uzrokovati brže ljuštenje stakla. Ali riješili smo taj problem. Ljepilo Inviscid-Sil™ olakšava ugradnju zaštite bez mjehurića zraka, jer sprječava njihovo stvaranje i olakšava njihovo moguće istiskivanje.

Sadržaj paketa

  • HardGlass Max™ (sprijeda)
  • Anti-Bubble Card™
  • Vlažna krpa za čišćenje
  • Krpa za suho čišćenje

Tehničke specifikacije

  • Vrsta zaštite - Kaljeno staklo
  • Otpornost na ogrebotine (tvrdoća) - 9H (tvrdoća po Wolf-Wilburnu definirana u ASTM D 3363)
  • Temperatura kaljenja - 420°C
  • Debljina - 0,3 mm
  • Korištene tehnologije - kaljenje, ojačani rubovi, Inviscid-Sil™ ljepilo, film protiv sudara, oleofobni premaz
  • Jamstvo - 6 mjeseci

Parametri

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.