3mk FlexibleGlass hibridno staklo za Apple iPhone SE (2020/2022)

- 61%

ilustracija

3mk FlexibleGlass hibridno staklo za Apple iPhone SE (2020/2022)
3mk FlexibleGlass hibridno staklo za Apple iPhone SE (2020/2022)
3mk FlexibleGlass hibridno staklo za Apple iPhone SE (2020/2022)
3mk FlexibleGlass hibridno staklo za Apple iPhone SE (2020/2022)
3mk FlexibleGlass hibridno staklo za Apple iPhone SE (2020/2022)
3mk FlexibleGlass hibridno staklo za Apple iPhone SE (2020/2022)
3mk FlexibleGlass hibridno staklo za Apple iPhone SE (2020/2022)
Br. narudžbe
3614363
OEM
5903108250528
Proizvođač
3mk
0 ocjene
Na zalihi: > 20 kom, 13.5.2024 kod vas

13,38 €

5,20 €

4,16 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 4,06 €
Na zalihi: > 20 kom, 13.5.2024 kod vas

5,20 €

13,38 €

4,16 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

3mk Zaštitno staklo FlexibleGlass za Apple iPhone SE (2020/2022)

Hibridno kaljeno staklo debljine 0,3 mm.

FlexibleGlass kombinira najbolja svojstva folija i stakala.

Nevidljiva zaštita

Pruža gotovo nevidljiv zaštitni sloj na zaslonu uređaja.

Otpornost na ogrebotine

Visoka zaštita od ogrebotina s tvrdoćom od 7H.

Prikaži život

FlexibleGlass™ apsorbira energiju udarca tijekom pada, produžujući vijek trajanja zaslona do 250%.

Sigurnost i trajnost

Najviša razina sigurnosti i izdržljivosti stakla, također je fleksibilna i ima strukturu protiv sudara.

Osjećaj autentičnog dodira

Visoki dojam osjećaja autentičnog dodira pravog zaslona postiže se 100% preciznošću i osjetljivošću, što je postignuto preciznom laserskom proizvodnom tehnologijom i fleksibilnim svojstvima materijala.

Brza primjena

Najbrža aplikacija bez mjehurića s Inviscid-Sil™ neljepljivim materijalom i Fit-In™ samoljepljivim naljepnicama koje pomažu u preciznom postavljanju FlexibleGlass na zaslon.

Set sadrži

  • Fleksibilno staklo
  • Kartica za širenje mjehurića
  • Fit-In™ naljepnice za pozicioniranje
  • Dust-Fix™ naljepnice
  • Čišćenje i suha krpa

Dimenzije i težina paketa

Dimenzije paketa: 19x11x0,8 cm (VxŠxD)

Težina: 45g

RoHS certifikat

Proizvod je u skladu s RoHS direktivom koja potvrđuje proizvodnju stakla u skladu sa standardima zaštite okoliša.

Sigurnosni standardi

RoHS usklađenost znači da proizvod ne sadrži ili sadrži tragove opasnih tvari kao što su: olovo (Pb), živa (Hg), kadmij (Cd), heksavalentni krom (Cr + 6), polibromirani difenil eter (PBDE) i polibromirani bifenili (PBB).

3mk i kvalitetno

Iako se RoHS Direktiva ne odnosi izravno na zaštitne dodatke za mobilne uređaje, 3mk pruža razinu kvalitete i sigurnosti koju korisnici proizvoda očekuju.

Parametri

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 717 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.