LG S95QR Soundbar + bežični subwoofer + stražnji zvučnici

- 6%

ilustracija

LG S95QR Soundbar + bežični subwoofer + stražnji zvučnici
Br. narudžbe
AG432770
OEM
S95QR
Proizvođač
LG
Bodovi vjernosti: 63
1 ocjene
Na zalihi: > 20 kom, u petak kod vas

1 366,78 €

1 279,34 €

1 023,47 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 1 256,19 €
Na zalihi: > 20 kom, u petak kod vas

1 279,34 €

1 366,78 €

1 023,47 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Ukupna glazbena snaga 810 W Glazbena snaga - subwoofer 220 W Sustav zvučnika 9.1.5k Ukupan broj zvučnika 17 Impedancija - glavna jedinica / subwoofer 4ohm / 3ohm Kontrola aplikacije - Android / iOS Da / Da Daljinski upravljač za TV (glasnoća, isključivanje zvuka) Da Audio Sync - Optički Da Audio Sync - Bluetooth (LG TV) Da Auto On/Off - Optički Da Auto On/Off - Bluetooth Da SIMPLINK Da Audio Return Channel (ARC) Da Audio Return Channel (eARC) Da Subwoofer Volume Control Da USB host Da Podržava Alexa (kontrolirano) Da Podržava Google Assistant (kontrolirano) Da Chromecast Da AirPlay 2 Da Mogućnost povezivanja seta stražnjih bežičnih zvučnika Da (uključeno) Hi-res audio Da (24bit / 96 kHz) Zvučni efekt - AI Sound Pro Da Zvučni efekt - Standardno Da Zvučni efekt - Glazba Da (Meridian) Zvučni efekt - Bass Blast Da Zvučni efekt - Kino Da Zvučni efekt - Dolby Atmos Da Zvučni efekt - DTS:X Da Zvučni efekt - DTS Virtual:X Bez zvučnog efekta - IMAX poboljšan Da Zvučni efekt - korisnički EQ Da (aplikacija) Noćni način Da (aplikacija) Automatsko podešavanje glasnoće Da (aplikacija) Dolby Atmos Da Dolby TrueHD Da Dolby Digital Plus Da Dolby Digital Da DTS Digital Surround Da DTS-HD Master Audio Da DTS-HD High Resolution Da DTS X Da AAC / AAC+ Da Bluetooth kodek - SBC / AAC Da / Da FLAC Da (USB) OGG Da (USB) WAV Da (USB) MP3 Da (USB) WMA Ne (USB) Optički Da HDMI ulaz/izlaz Da 2x/ Da 1x (HDCP 2.3) USB Da Bluetooth Da (ver. 5.0) LAN / WiFi Ne / Da AUX ulaz (?3.5) Ne RCA ulaz Ne FM radio Ne Korisnički priručnik Da Daljinski upravljač Da Baterija daljinskog upravljača Da (2x AA) Zidni nosač Da Dimenzije - glavna jedinica (Š x V x D) , mm 1200 x 63 x 135 Dimenzije - subwoofer (Š x V x D), mm 202 x 407 x 403 Stražnji zvučnici 159 x 223 x 142 Dimenzije paketa (Š x V x D), mm 1296 x 574 x 261 Težina (neto / pakiranje), kg 19,11 / 25,3 Prikladno za TV od 55" i veće Potrošnja energije (W) - glavna jedinica 78 W Potrošnja energije u stanju mirovanja (W) - glavna jedinica 0,5 W Potrošnja energije (W ) - stražnji zvučnici 33 W Potrošnja energije u stanju mirovanja (W ) - stražnji zvučnici 0,5 W Potrošnja energije (W) - subwoofer 40 W Potrošnja energije u stanju mirovanja (W) - glavna jedinica 0,5 W

Parametri

Vrsta robe

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 727 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.