LEXMARK pisač CX725de A4 LASER U BOJI, 47 stranica u minuti, 2048 MB USB, LAN, obostrani, LCD na dodir

- 2%

ilustracija

LEXMARK pisač CX725de A4 LASER U BOJI, 47 stranica u minuti, 2048 MB USB, LAN, obostrani, LCD na dodir
Br. narudžbe
3421238
OEM
40C9554
Proizvođač
Lexmark
Bodovi vjernosti: 123
2 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Obr. Multifunkční tiskárna na úrovni pracovních skupin nabízí výkon a funkce dražších zařízení 600061a

Višenamjenski pisač na razini radne grupe nudi performanse i značajke skupljih uređaja

Lexmark CX725de nudi performanse ispisa na razini radne grupe i napredne mogućnosti skeniranja u nizu značajki, ali je jednostavan za korištenje kao i osobni izlazni uređaj.

Obr. Výkon čtyř jader 600061b

Snaga četiri jezgre

Četverojezgreni procesor od 1,2 GHz s do 4 GB memorije daje CX725 moćan kontroler ispisa.

Univerzalno rukovanje medijima

Umetanje i ulaganje medija je jednostavno, pouzdano i svestrano, s ulaznim kapacitetom do 650 stranica (proširivo na 2300), podrškom za male i kontinuirane medije i iznimno izdržljivim ulaznim ladicama zaštićenim od pogrešnog uvlačenja.
Obr. Výjimečné barvy 600061c

Iznimne boje

Profesionalne značajke boja, uključujući iznimnu oštrinu 4800, PANTONE kalibraciju i Lexmarkovu osnovnu zamjenu boja, zajedno s Unison tonerom, pružaju precizno podudaranje za kritične nijanse.

Napredno skeniranje

Automatsko uklanjanje iskosa, istovremeno skeniranje različitih veličina, uklanjanje zaglavljenog papira na razini stranice i integrirana kompresija datoteke čine CX725 moćnim alatom za skeniranje.
Obr. Citlivý dotykový displej 600061d

Osjetljivi zaslon osjetljiv na dodir

Svijetli zaslon osjetljiv na dodir od 17,8 cm (7") u boji ima iznimno glatku površinu i može se aktivirati gotovo svime, uključujući perje, vrhove prstiju ili nokte bez pritiska ili izravnog kontakta s kožom.

Fleksibilnost rješenja

Lexmarkove namjenske aplikacije Cloud Solution Framework (cSF) i Embedded Solutions Framework (eSF) omogućuju vam da programirate svoj MFP tako da zadovolji potrebe pojedinačnih kupaca i industrija.

Tehnički podaci

  • Prosječna potrošnja snage ispisa: 700 W
  • Tehnologija tiska: laser u boji
  • Sučelje pisača: jedan interni utor za karticu, USB 2.0 Specifikacija Hi-Speed Certified (Type B), Gigabit Ethernet (10/100/1000), Prednji USB 2.0 Specifikacija Hi-Speed Certified port (Tip A), stražnji Hi - Brzi USB priključak kompatibilan s USB 2.0 specifikacijama (tip A)
Parametri ispisa
  • Mjesečni volumen ispisa: 2000 - 20000 stranica
  • Rezolucija ispisa: 1200 x 1200 dpi
  • Ulazna ladica: Integrirana ladica za 550 listova
  • Izlazna ladica: izlazna ladica za 300 listova
  • Brzina ispisa (A4, Mono): do 47 stranica u minuti
  • Brzina ispisa (A4, boja): do 47 stranica u minuti
  • Izlazak prve stranice: do 5 sekundi (crno), do 5,5 sekundi (u boji)

Parametri

Tehnologija tiska
Maksimalna brzina ispisa (A4 u minuti)
Automatski obostrani ispis (Duplex)
Vrsta skenera
Automatski ulagač dokumenata
Sučelje printera
Standardni broj ulaznih ladica
Faks
Funkcija
Proizvođač
Maksimalni broj ulaznih ladica
Maksimalni format ispisa/medija
Stvarna rezolucija printera (u DPI)
Stvarna rezolucija skenera (u DPI)

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.