Epson WorkForce DS-970, A4, 1200 dpi, USB

- 5%

ilustracija

Epson WorkForce DS-970, A4, 1200 dpi, USB
Br. narudžbe
AHEB11B251401
OEM
B11B251401
Proizvođač
EPSON
Bodovi vjernosti: 49
0 ocjene
Na zalihi: 2 kom, u četvrtak kod vas

1 044,76 €

996,18 €

796,94 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 973,90 €
Na zalihi: 2 kom, u četvrtak kod vas

996,18 €

1 044,76 €

796,94 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

WorkForce DS-970 TEHNOLOGIJA Vrsta skenera: Skener s ulagačem Razlučivost skeniranja: 600 dpi x 600 dpi (vodoravno x okomito) Optička razlučivost (ADF): 600 dpi x 600 dpi (vodoravno x okomito) Formati papira: A4, Letter, Legal, Posjetnice , Razglednice, A5, A6, B5, B6, A3, B4, Plastične kartice Dubina boje: Ulaz: 30 bita Boja , Izlaz: 24 bita Ultrazvuk u boji. senzor: DA Primjena: High Capacity, General Office SKENER optički senzor: CIS (kontaktni senzor slike) Izvor svjetla: ReadyScan LED tehnologija Izlazna rezolucija: 1200 dpi LCD zaslon: Epson Network Interface Panel BRZINA SKENIRANJA Brzina skeniranja: Crno-bijelo: 85 stranica/ min - Boja: 85 stranica u minuti mjereno pomoću Veličina: A4 , Razlučivost: 200 / 300 dpi RUKOVANJE PAPIROM/MEDIJIMA Kapacitet papira ADF-a: 100 listova Težina papira ADF-a: Automatsko ulaganje: 27 - 413 g/m2 Vrsta automatskog ulagača dokumenata: Jednostruki dupleks skeniranje Pouzdanost dnevnog kapaciteta: 9000 stranica Automatski ulagač dokumenata: 100 stranica Duplex skeniranje: Da FUNKCIJE SKENIRANJA Izlazni formati: BMP, JPEG, TIFF, multi-TIFF, PDF, pretraživi PDF, PDF/A Opseg skeniranja: 9000 stranica dnevno OPCIJE POVEZIVANJA Sučelje : USB 3.0 Ploča mrežnog sučelja: Izborne Ethernet postavke: 10BASE-T / 100BASE-TX / 1000BASE-T / Full duplex / Half duplex Vrsta ploče: 5-redni LCD zaslon s funkcijom skeniranja izravno na računalo Podrška za protokol: TCP/IP , DHCP, DNS, SNMP, SLP, HTTP Podrška za IPv6: Da Skeniraj izravno na računalo: Da (s rješenjima Document Capture Pro) Zaključavanje ploče s lozinkom: Da (s rješenjima Document Capture Pro) Opće informacije Dimenzije proizvoda: 296? x 169 x 167 mm (širina x dubina x visina) Težina proizvoda: 3,6 kg Upravljački programi: TWAIN, SANE (Linux), WIA (Windows), ISIS (Windows) Uključeni softver: Document Capture Pro 2.0, Epson Scan 2 Kompatibilni operativni sustavi: Mac OS 10.6+, Windows 10, Windows 7, Windows 8, Windows 8.1, Windows Server 2003, Windows Server 2008 (32/64-bitna verzija), Windows Server 2012 R2, Windows Vista, Windows XP SP3 Vlažnost: Radna 15% - 80%, skladištenje 15% - 85% Temperatura: rad 5°C - 35°C, skladištenje 25°C - 60°C Opseg isporuke: Adapter za napajanje, upravljački programi i uslužni programi (CD), glavni uređaj, kabel za napajanje, priručnik za instalacija, USB kabel, jamstveni list Pribor: Komplet za montažu valjaka OSTALO Jamstvo: 12 mjeseci Služba za korisnike

Parametri

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 737 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 53000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.