Realme 9i, 4GB/64GB, Prism Blue
Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.
Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
Qualcomm Snapdragon 680 procesor – Izuzetno visoke performanse
Vrhunski procesor Qualcomm Snapdragon 680 koristi napredni 6nm proces sa snažnim ARM Cortex-A73 i Cortex-A53 procesorom na taktu do 2,4 GHz, dajući telefonu neviđene performanse.
Do 11 GB dinamičkog RAM-a - Više prostora, glatko iskustvo
Realmeova moćna tehnologija Dynamic RAM Expansion (DRE) omogućuje vam proširenje 6 GB memorije do 5 GB do 11 GB za još glatkije iskustvo.
33W Dart Charge – 36% brža brzina punjenja
U usporedbi s realme 8i, realme 9i ima 36% veću brzinu punjenja, snagu punjenja od 33 W i 5-razinsku zaštitu od punjenja koja omogućuje brže i sigurnije punjenje.
Masivna baterija od 5000 mAh – energija za cijeli dan
Baterija velikog kapaciteta od 5000 mAh pruža ogromnu snagu tako da možete uživati u dugotrajnim performansama koje vam omogućuju igranje igrica i reprodukciju videa cijeli dan. Aktivirajte Super Power Saving Mode i čak 5% snage može osigurati produženo vrijeme čekanja do 49,9 sati.
Ultra gladak zaslon od 90 Hz
Veliki zaslon od 16,7 cm (6,6") ima brzinu osvježavanja od 90 Hz za glatko vizualno iskustvo visoke razlučivosti. Tu je i 5 razina dinamičke brzine osvježavanja za inteligentno usklađivanje s različitim zahtjevima za broj sličica u sekundi za više scena i poboljšanje ukupne energije telefona učinkovitost.
Trostruka AI kamera od 50 MP - nevjerojatne HD slike
- Primarna kamera od 50 MP - otvor blende f/1.8
- Crno-bijela portretna kamera - otvor blende f/2.4
- Makro objektiv - udaljenost snimanja 4 cm
Tehnički parametri:
- Zaslon: 6,6" IPS
- Rezolucija zaslona: 1080 x 2412 px
- Procesor: Qualcomm Snapdragon 680 4G
- Broj jezgri: 8
- Frekvencija jezgre: 2,4 Ghz
- Grafički čip GPU: Adreno 610
- Operativni sustav: Android 11, Realme UI 2.0
- Radna memorija: 4 GB
- Interna memorija: 64 GB
- Podrška za memorijsku karticu: DA
- Stražnja kamera: 50 + 2 + 2 Mpx
- Prednja kamera: 16 Mpx
- Bljeskalica: DA
- Bluetooth: DA
- Wi-Fi: DA
- Ulaz za slušalice: 3,5 mm Jack
- USB verzija: Type-C
- Sustav za pozicioniranje: GPS, A-GPS, Galileo, Beidou, Glonass
- Dual SIM / vrsta SIM kartice: DA 2x nanoSIM
- 4G: DA
- Kapacitet baterije: 5000 mAh, 33W punjenje
- Senzori: Senzor otiska prsta, Senzor svjetla, Magnetski senzor, Senzor blizine, Senzor ubrzanja
- FM radio: Ne
- Visina: 164,4 mm
- Širina: 75,7 mm
- Dubina: 8,4 mm
- Težina: 190 g
- Sadržaj pakiranja: realme 9i, 33W adapter, USB Type-C kabel, film za ekran, pakiranje, SIM igla, priručnik
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.