MOVINO CLASSIC dječji izbacivač, kotači 12'', tirkizno-roza

- 23%

ilustracija

MOVINO CLASSIC dječji izbacivač, kotači 12'', tirkizno-roza
MOVINO CLASSIC dječji izbacivač, kotači 12'', tirkizno-roza
MOVINO CLASSIC dječji izbacivač, kotači 12'', tirkizno-roza
Br. narudžbe
8R-005-TR
Proizvođač
Movino
Bodovi vjernosti: 3
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

f0a1af5f44a08f408a5a9c3c8fb4

Osnovne karakteristike deflektora MOVINO CLASSIC:

Što je Movino Classic?
Movino Classic je vrlo lagana bouncerica koja se preporučuje za najmlađe bicikliste početnike visine 85 cm. Savijeni, nisko spušten okvir olakšava djeci ulazak i izlazak. Ogoljeni dizajn pedala omogućuje brzo svladavanje osnova vožnje, čime se održava ravnoteža i poravnanje tijela. Ovaj model ima širok raspon podešavanja visine sjedala i volana, tako da udobno pristaje i djeci do 4 godine.

Movino Classic:

  • Dizajniran za najmlađe
  • Vrlo lagano
  • Najbolje za početnike
  • Praktičan izbacivač s modernim rješenjem

 

8a50c2424edd97589427cd435ae2_112-inčni kotači s gumama od EVA pjene - guma bez zračnica i bez održavanja
Vrlo lagana konstrukcija, mala težina je vrlo važna karakteristika prvog kotača/odbijača. Kako bi se smanjila težina vašeg izbacivača, ovaj je model opremljen ultra-laganim gumama od EVA pjene. Velika prednost EVA materijala je njegova visoka čvrstoća i otpornost na probijanje. Kotači od pjene nemaju unutarnji ventil, tako da im nije potrebno napuhavanje. Potpuno su bez održavanja. Ne treba vam pumpa! Ne zaboravite da težina bicikla ne smije prelaziti više od 30% težine vašeg djeteta. Veliki raspon podešavanja sjedala je također prednost, sjedalo je u najnižoj poziciji 32 cm od tla, a najvišoj do 45 cm.

e67b9a344c82bbdbb817353bbdb3

Bez blokade upravljača nije sigurno rješenje
Ovi bokobrani nemaju blokadu upravljača. Zašto? Iz sigurnosnih razloga. U slučaju pada, volan se sklapa pod težinom djeteta bez blokiranja. Vozilo s bravom se neće sklopiti, a volan može viriti, što može ugroziti zdravlje i sigurnost djeteta. Drugo: bicikl bez brave daje vam više manevriranja, što povećava glatkoću vožnje. Nedostatak ograničenja za upravljač omogućuje brži i lakši prijelaz na bicikl s pedalama.

Ergonomsko sjedalo s podešavanjem visine
Dobro postavljeno sjedalo bitan je element udobne vožnje. Dimenzije sjedalice u modelu Classic i njen oblik bili su primjereni za djecu od 2 do 4 godine. Posebno produžena sjedalica omogućuje veliki raspon podešavanja visine od 32 do 45 cm.


Parametri:

 559e0b734d7194136a4cd004560c

Proizvod je dobio potrebne europske certifikate i također zadovoljava standard PN-EN 71.

Parametri

Vrsta robe
Veličina kotača
Maksimalna nosivost
Vrsta kotača
Podesiva visina upravljača

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 708 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.