HP LaserJet Pro MFP M234dwe HP + (29 stranica u minuti, A4, USB, Ethernet, Wi-Fi, ISPIS, SKENIRANJE, KOPIRANJE, obostrani)
Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.
Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
HP LaserJet Pro MFP M234dwe HP+
Broj proizvoda: 194850827754
Optimizirajte svoj tijek rada uz HP LaserJet Pro MFP M234dwe HP+ pisač. Ovaj pisač nudi brzinu ispisa do 29 stranica u minuti, a prva stranica je spremna za samo 7 sekundi.
Snažan i energetski učinkovit
Pisač je opremljen tehnologijom HP Auto-On/Auto-Off koja štedi energiju. Uštedite papir i povećajte produktivnost uz automatski dvostrani ispis.
Povezivanje i upravljanje
HP LaserJet Pro MFP M234dwe HP+ nudi širok raspon mogućnosti povezivanja, uključujući Wi-Fi, Ethernet i USB. Pisač se može jednostavno postaviti pomoću tehnologije Bluetooth Low Energy.
Potrošni materijal
- Standardni ulošci: HP 135A Blk LaserJet toner uložak (1100 stranica)
- Spremnici velikog kapaciteta: HP 135X Blk LaserJet toner kaseta (2400 stranica)
Tehničke specifikacije
Značajke: Ispis, kopiranje, skeniranje
Brzina ispisa (crno-bijelo, A4): Do 29 stranica u minuti
Dvostrani ispis (A4): do 18 ipm
Radni ciklus (mjesečno, A4): Do 20.000 stranica
Preporučeni broj stranica mjesečno: 200 do 2000
Broj korisnika: 1-5 korisnika
Kvaliteta crno-bijelog ispisa (najbolja): Do 600 x 600 dpi
Brzina procesora: 500 MHz
Jezici ispisa: PCLmS, URF, PWG
Monitor: 1,27" Icon LCD
Podrška za bežično povezivanje
1x integrirano Wi-Fi 802.11b/g/n sučelje
Standardna opcija povezivanja
1x brzi USB 2.0 priključak; 1x Fast Ethernet 10/100Base-TX; 1x dvopojasno (2,4/5,0 GHz) 802.11b/g/ns bežično sučelje s tehnologijom Bluetooth Low Energy
Minimalni sistemski zahtjevi
Microsoft Windows 10: 32/64-bit, 2 GB slobodnog prostora na tvrdom disku, internetska veza.
Apple macOS v10.14 Mojave, macOS v10.15 Catalina, macOS v11 Big Sur; 2 GB slobodnog prostora na tvrdom disku; Zahtijeva internetsku vezu
Standardni ulazni uređaj za rukovanje papirom
Ulazna ladica za 150 listova
Standardni izlazni uređaj za rukovanje papirom
Izlazna ladica za 100 listova
Dvostrani ispis
Automatski (standardno)
Vrsta skenera
Ravni dizajn
Rezolucija optičkog skeniranja
Do 600 dpi
Kopiranje
Brzina kopiranja (c/b, kvaliteta - normalna, A4): Do 29 kopija/min
Razlučivost kopiranja (crno-bijeli tekst): Do 600 x 600 dpi
Postavke smanjenja/povećanja kopije: 25 do 200%
Maksimalni broj kopija: do 99 kopija
Napajanje
110 V Ulazni napon: 110 do 127 V AC (+/-10%), 60/50 Hz, 4,8 A; 220 V Ulazni napon: 220 do 240 V AC (+/-10%), 60/50 Hz, 2,8 A. Nije dvonaponski, napajanje se razlikuje prema broju dijela s identifikacijskim kodom dodatne opreme.
Što je u kutiji
pisač HP LaserJet MFP M234dwe; HP LaserJet crni toner uložak (cca. 700 stranica); Poklopac za prašinu; Referentni priručnik; Letak za instalaciju; Jamstveni priručnik i list u nekim zemljama; Kabel za napajanje
Rezervni ulošci
Crni originalni HP 135A LaserJet W1350A toner kaseta (1100); Crni originalni HP 135X LaserJet W1350X toner kaseta (2400)
Jamčiti
Dvogodišnje ograničeno jamstvo
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.