HP LaserJet Enterprise M611dn (A4; 61 stranica u minuti, USB2.0; Ethernet, obostrani)

(ilustracija)

- 15%
HP LaserJet Enterprise M611dn (A4; 61 stranica u minuti, USB2.0; Ethernet, obostrani)

Br. narudžbe

3719570

OEM

7PS84A#B19

Tehnologija tiska
Laserski
Maksimalna brzina ispisa (A4 u minuti)
60
Automatski obostrani ispis (Duplex)
Da
Sučelje printera
USB, Mrežni
Standardni broj ulaznih ladica
2
Funkcija
Odvojena punjenja
Proizvođač
HP

Prikaži sve

Ocjena

12345
Na zalihi: 16 kom, 16.12.2022 kod vas

7 732,14 kn (1 026,23 €)

6 540,99 kn (868,14 €)

5 232,79 kn (694,51 €) bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 6 402,73 kn

Dostava već od 35 kn (4,65 €)

do prodajnog mjesta

Dostava u roku od 48 sati

Zaista smo brzi

Imate vremena s nama

Robu možete vratiti u roku od 30 dana

Nagradit ćemo vas

Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju

Parametri

  • Tehnologija tiska: Laserski
  • Maksimalna brzina ispisa (A4 u minuti): 60
  • Automatski obostrani ispis (Duplex): Da
  • Sučelje printera: USB, Mrežni
  • Standardni broj ulaznih ladica: 2
  • Funkcija: Odvojena punjenja
  • Proizvođač: HP
  • Maksimalni broj ulaznih ladica: 6
  • Maksimalni format ispisa/medija: A4
  • Stvarna rezolucija printera (u DPI): 1200x1200
  • Bodovi vjernosti: 327

Opis i parametri

ED O / N HP O / N NARUDŽBA ACK BROD JE STIGAO KOMENTAR (24.01.22.)
===================================================== ==================================
2121051443 106722110 24 0 0 datum će uslijediti
2122001445 107043975 24 0 0 datum će uslijediti

Recenzije trgovine TonerPartner.sk

Ovjereni kupac (7. 12. 2022) 12345

Više nitiu ne tražim druge dobavljače nego samo ponovim narudžbu, a koristim i trenutne akcije

Ovjereni kupac (4. 12. 2022) 12345

Kad je predviđena isporuka tada je i obavljena. Brz kašnjenja. Poziv dostavljača i vrijeme koje je dostavljač predvidio savrpeno

Ovjereni kupac (1. 12. 2022) 12345

Već godinam kupujem tonere u istoj firmi i jako sam zadovoljna i kvalitetom proizvoda kao i ažurnošću

Ovjereni kupac (29. 11. 2022) 12345

Do sada sam dva puta kupovao tinte, prvi put color i crnu original, drugi put dvije crne zamjenske. Dostava je bila u naznačenom roku i sve je funkcioniralo ok.

Ovjereni kupac (29. 11. 2022) 12345

Easy, hopefully the delivery comes now soon and correct.

Ovjereni kupac (29. 11. 2022) 12345

Brzo, jednostavno i najjeftinije.

Ovjereni kupac (28. 11. 2022) 12345

Povoljne cijene

Ovjereni kupac (24. 11. 2022) 12345

Ok

Ovjereni kupac (24. 11. 2022) 12345

Točnost

Ovjereni kupac (24. 11. 2022) 12345

Brza i sigurna dostava.

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Niste pronašli odgovor?
Javite nam se

Ako imate pitanja o ovom proizvodu i niste pronašli potrebne informacije, javite nam se. Dat ćemo vam savjet.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.
Kristina Savjetnik za odabir
Imam pitanje