dr. Električna četkica za zube Mayer GTS2066
72,58 € (546,85 kn)
58,06 € (437,45 kn) bez PDV-a
BESPLATNA dostava
od 39 € (300 Kn)
Dostava u roku od 48 sati
Zaista smo brzi
Imate vremena s nama
Robu možete vratiti u roku od 30 dana
Nagradit ćemo vas
Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju
Parametri
- Proizvod: Četkica za zube
- Boja: Bijela
- Oprema: Tajmer, Priključne stanice
- Napajanje: Baterije
- Broj programa: 4
- Broj impulsa u minuti: 40 000
- Namjena: Odrasli
-
Bodovi vjernosti: 3
Opis i parametri
Moderna zvučna četka GTS2066
Moderna zvučna četkica GTS2066 najbolji je alat za vašu higijenu zuba. Sadrži najsuvremeniju dinamičku zvučnu tehnologiju s do 40.000 ciklusa vibracije u minuti i 4 različita načina čišćenja za savršenu njegu vaših zuba. Lagan, idealno leži u ruci i traje do mjesec dana s jednim punjenjem promijenit će vaš pogled na pranje zuba.
• Fino tijelo presvučeno silikonom, promišljen dizajn i moderna tehnologija nude najbolje od zvučnih četkica u jednom uređaju.
• 40 000 ciklusa u minuti - izvrsna izvedba uz minimalan pritisak i napor.
• 4 načina čišćenja - (čišćenje, nježno, izbjeljivanje i masaža) načini omogućuju vam da prilagodite čišćenje svojim željama.
• Integrirana baza za punjenje
• Jaka Li-ion baterija s dugim vijekom trajanja
• Brisanje indikatora baterije - indukcijsko punjenje s indikatorom statusa baterije.
• Tajmer od 2 minute s indikacijom - pomoći će vam da zadržite preporučeno vrijeme čišćenja.
• Visokokvalitetne čekinje vodećeg proizvođača DuPont - nježno čiste površinsku prljavštinu sa zuba, koji će biti prirodno bjelji
• Paket sadrži 2 glave za čišćenje
Svojstva četke
40.000 ciklusa u minuti - odlična izvedba uz minimalan pritisak i napor, 4 načina čišćenja - (čišćenje, nježno, izbjeljivanje i masaža) načini omogućuju vam da prilagodite čišćenje vašim željama, tajmer, litij-ionska baterija
Recenzije trgovine TonerPartner.sk
Sve je ok. Brzo i pregledno
U redu je narućivanje i unos podataka za kupnju.
Jednostavno i brza kupovina.
Ok su, moŽda navesti orginal kod tonera i cart. Uz tip stroja-printera
Naručivanje je bilo jednostavno. Ispravan proizvod dostavljen je brzo.
Jednostavno i brzo
Okej
Svaka čast, ponudili ste mi ono što mi baš treba.
Volio bih imati ponudu kako bi mogao odmah izvrsiti uplatu.
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Niste pronašli odgovor?
Javite nam se
Ako imate pitanja o ovom proizvodu i niste pronašli potrebne informacije, javite nam se. Dat ćemo vam savjet.

Sve do sada uredno poslano i brzo