Cats Best Original 40l pijesak
Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.
Opis i parametri
opis proizvoda
Cat's Original pijesak za mačke, nasljednik Cat's Best Öko Plus pijeska za mačke, puno je učinkovitiji od klasičnih pijeska za mačke jer pouzdano veže tekućinu u kapilarnom sustavu prirodnih biljnih vlakana.
Zahvaljujući tome, Cat's Best Original je vrlo ekonomičan u potrošnji i također znatno ekonomičniji od mnogih drugih legla.
Rad utrošen na čišćenje i ponovno punjenje mačjeg WC-a sveden je na minimum, jer se Cat's Best Original može ostaviti u WC-u puno duže (do 7 tjedana) zahvaljujući visokoj sposobnosti upijanja mirisa.
To znači manje rada i također mnogo manje troškova.
Uvjerite se sami u br. 1 pijesak za mačke u Europi - ugodan i savršen za osjetljive noseve.
Cat's Best Original na prvi pogled: pijesak za mačke od prirodnih vlakana, jak upijač mirisa, ugodnog mirisa - kompostiran bez umjetnih dodataka i 100% biorazgradiv: nakon vađenja pijeska iz mačjeg WC-a možete ga staviti u kompost ili u biokontejner. (poštujte lokalne propise o otpadu).
Uklonite dnevnu količinu grudica u ovoj stelji nakon korištenja mačjeg WC-a jednostavnim bacanjem 100% čistih aktivnih biljnih vlakana u WC školjku:
Za proizvodnju se koriste najfinija biljna vlakna koja se dobivaju iz netretiranog drva domaće jele i smreke.
Vrednovanje ove šume, koje u prirodi ima u izobilju, služi očuvanju prirodnih, zdravih šuma vrlo ekonomično: traje do 7 tjedana, snažnije od obične stelje za mačke super upija - do 700% upijanja tekućine u usporedbi s vlastitim volumenom ne- grudva se i bez prašine, lako se prenosi, može se odložiti u WC školjku:
izrađena je od prirodnih biljnih vlakana koja se poput toaletnog papira otapaju već u vodi u WC školjci.
To će spriječiti začepljenja i probleme u odvodnoj cijevi i postrojenju za pročišćavanje otpadnih voda.
Uvijek isperite dovoljnom količinom vode! baršunasto mekan za šape
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.