CARNEO BT slušalice S9 Boost - raspakiran

- 24%

ilustracija

CARNEO BT slušalice S9 Boost - raspakiran
CARNEO BT slušalice S9 Boost - raspakiran
CARNEO BT slušalice S9 Boost - raspakiran
CARNEO BT slušalice S9 Boost - raspakiran
Br. narudžbe
RZ3239907
OEM
8588007861081
Proizvođač
CARNEO
Bodovi vjernosti: 3
0 ocjene
Raspakiran Provjeren, ispravan sa punom garancijom
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

CARNEO Bluetooth slušalice u uhu S9 BOOST

CARNEO S9 BOOST Bluetooth 5.0 - Auriculares Deportivos omogućuje vam uživanje u nevjerojatnom zvuku. Imaju najnoviju verziju Bluetootha 5.0, koja im omogućuje najbolju vezu.

SVOJSTVA

  • Bluetooth bežične slušalice
  • Hands free rukovanje telefonskim pozivima
  • Punjivi powerbank 950 mAh za punjenje slušalica
  • Vrhunski, neponovljiv zvuk
  • Jednostavno i brzo uparivanje
  • Gumb s kontrolom izravno na slušalicama
  • Otporan na vodu i znoj

Sloboda bez ograničenja

CARNEO S9 BOOST ima jednu od najduljih baterija danas, do 10 sati korištenja s jednim punjenjem i kućište za punjenje koje omogućuje do 4 punjenja više. Zahvaljujući tome, gotovo 40 sati zabave bez punjenja.

Vrhunski zvuk

Sa svojim akustičnim sustavom s dva drajvera, slušalice će vam pružiti stvarno visokokvalitetan, čist, autentičan i dinamičan zvuk s čitljivim visokim tonima i čvrsto postavljenim basom.

Kvaliteta obrade

Još jedna svijetla strana ovih slušalica je njihova obrada. U proizvodnji su korišteni najbolji materijali. Uživajte u omiljenoj glazbi uz ove nove, bezvremenske slušalice visoke kvalitete.

Ugrađen mikrofon

Razmislite o pozivima bez nepotrebnog sklapanja slušalica. Osim toga, kontrola uključuje dodatne tipke za kontrolu glasnoće i reprodukciju pjesama, odnosno kontrolu poziva.

Zašto kupiti Carneo Bluetooth slušalice u uhu S9?

  • Jednostavno i brzo uparivanje CARNEO S9 su uvijek u izvrsnoj formi zahvaljujući trenutnoj prilagodbi. Samo ih uključite, uparite s telefonom i zabava može početi.
  • Slušalice su ultra lagane i otporne na znoj i vodu, pa neće prestati svirati ni tijekom vaših aktivnosti. Čepići za uši udobno se drže u vašim ušima i pružaju vam vrhunski zvuk, kao i odličnu zvučnu izolaciju za uistinu neometano slušanje.
  • Nekoliko veličina slušalica za udobno nošenje po vašem izboru.
  • Akustična izvedba drajvera u svakoj slušalici osigurava reprodukciju zvuka tipičnog za Carneo slušalice.
  • Izolacija buke zahvaljujući čvrstom prianjanju osigurava izvrsnu udobnost slušanja.
  • Zvučnici u slušalicama Carneo S9 dizajnirani su s naglaskom na minimiziranju gubitka zvuka i maksimalnom audio izlazu.
  • Omogućuje jasno, neprekinuto slušanje glazbe. Osim toga, uravnoteženi sustav odvaja buku iz okoline.
  • Slušalice su prikladne za sve mobitele i tablete na tržištu.
  • Povežite se na svoj mobilni telefon ili tablet pomoću tehnologije bluetooth 5.0.
  • "Power bank" priključna stanica kapaciteta 950mAh za još dulje slušanje glazbe bez potrebe za punjačem.

 

Parametri

Vrsta robe

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 708 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.