BROTHER višenamjenski laser DCP-1623WE A4, A4 skeniranje, 20 stranica u minuti, 32 MB, 600x600 kopija, GDI, USB, WiFi
Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.
Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
BROTHER višenamjenski laser DCP-1623WE A4
EAN: 0000338602274
Opće specifikacije
Vrsta: Monokromatski višenamjenski pisač
Značajke: Ispis, kopiranje, skeniranje
Zaslon: LCD, 16 znakova x 2 reda
Maksimalna veličina papira: A4
Memorija: 32 MB
Tehnologija: Laser
Veza
Vrsta veze: bežični Wi-Fi, USB 2.0
Wi-Fi sučelje: IEEE 802.11b/g/n
Mobilno povezivanje: Podržava iPrint&Scan
Kopiranje
Razlučivost kopiranja: Do 600 x 600 dpi
Veličina i težina
Dimenzije paketa: 481 x 436 x 406 mm, težina 9 kg
Dimenzije uređaja: 385 x 340 x 255 mm, težina 7,2 kg
Ekološki parametri
Energy Star: Da
Akustična snaga: 6,6 BA aktivno, 4,7 BA u stanju mirovanja
Zvučni tlak: 52 dBA aktivno, 32 dBA u stanju pripravnosti
Potrošnja električne energije: 0,7 kWh/tjedan
U paketu
- Kabel za napajanje
- Vodič za sigurnost proizvoda
- Softver
- Potrošni materijal
- Korisnički priručnik
- Jamstveni list
- Vodič za brzo postavljanje
Rukovanje papirom
Ulaz papira: ladica za 150 listova
Izlaz papira: 50 listova licem prema dolje
Ispis
Brzina ispisa: 20 stranica/min
Rezolucija ispisa: Do HQ1200 (2400 x 600 dpi)
Vrijeme prvog ispisa: manje od 10 sekundi
Preporučeni mjesečni obim: 250 do 1800 stranica
Skeniranje
Razlučivost skeniranja: do 600 x 1200 dpi (sa stakla), do 19200 x 19200 dpi (interpolirano)
Potrošni materijal i pribor
Potrošni materijal: početni toner - 1.500 stranica*, standardni toner (TN-1090) 1.500 stranica* bubanj (DR-1090) - 10.000 A4 stranica
*Približno. Učinkovitost uloška je deklarirana u skladu s ISO/IEC 19752
Jamčiti
Jamstveni rok: 3 godine nakon besplatne registracije
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.