BROTHER višenamjenski laser DCP-1622WE A4, A4 skeniranje, 20 stranica u minuti, 16 MB, 600x600 kopija, GDI, USB, WiFi
Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.
Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
Općenito
Vrsta pisača: jednobojni Funkcija: ispis, kopiranje, skeniranje Zaslon: LCD Veličina zaslona: 16 znakova x 2 reda Klasifikacija lasera: Laserski proizvod klase 1 (IEC60825 - 1: 2007) Maksimalna veličina papira: A4 Memorija: 32 MB Tehnologija: laserMogućnosti povezivanja
Veza: bežično putem Wi-Fi Lokalno sučelje: Hi-Speed USB 2.0 Bežično Wi-Fi sučelje: IEEE 802.11b / g / nMobilna povezanost
Podržano: iPrint & ScanKopiranje
Rezolucija: do 600 x 600 dpiVeličina i težina
Dimenzije pakiranja: 481 (š) x 436 (d) x 406 (v) mm Dimenzije opreme: 385 (š) x 340 (d) x 255 (v) mm 7,2 kgOkoliš
Eko-oznaka Energy Star: da Akustična snaga: 6,6 BA aktivni način, 4,7 BA pripravno stanje Zvučni tlak: 52 dBA aktivni način, 32 dBA stanje pripravnosti Uobičajena potrošnja električne energije: 0,7 kWh / tjedanU paketu
Sadržaj: Kabel za napajanje, sigurnosni vodič za proizvod, softver, potrošni materijal, korisnički priručnik, jamstveni list, vodič za brzo postavljanjeVrste medija
Vrste i veličine: Obični i reciklirani papir, A4, Letter, Legal, Folio, A5, A5 (dugi rub), B5, Executive Težina: između 65 - 105 g/m2Sašiti
Wi-Fi bežična mreža: IEEE 802.11b / g / n (Infrastrukturni način / Ad-hoc način) Sigurnost bežične mreže: WEP 64/128, WPA-PSK (TKIP / AES), WPA2-PSK (AES), SMTP-AUTH bežični podrška: daOperativni sustavi i programi
Podržani OS: Windows 8 (32 i 64-bitna verzija), Windows 7 (32 i 64-bitna verzija), Windows Vista (32 i 64-bitna verzija), Windows XP Professional (32 i 64-bitna verzija), Windows XP Home verzija, Windows Server 2012R2, Windows Server 2012, Windows Server 2008R2, Windows Server 2008 (32 i 64-bitne verzije), Windows Server 2003 (32 i 64-bitne verzije). Windows Server podržava samo mrežni ispis. OS X 10.7.5, 10.8.x, 10.9.x. Linux CUPS, LPD / LPRng (x86 / x64 okruženje)Rukovanje papirom
Ulaz papira: ladica za papir od 150 listova Izlaz papira: 50 listova licem prema doljeTiskanje
Brzina ispisa A4: 20 Rezolucija: do HQ1200 (2400 x 600 dpi) Emulacija: GDI Vrijeme prvog ispisa: Rezolucija skeniranja: do 600 x 1200 dpi (staklo), do 19 200 x 19 200 dpi (interpolirano) Vrsta skenera: CISdruge funkcije
Podržano: iPrint & ScanPotrošni materijal i pribor
Potrošni materijal: početni toner - 1.500 stranica *, standardni toner (TN-1090) 1.500 stranica * bubanj (DR-1090) - 10.000 A4 stranica * pribl. Kapacitet uloška je deklariran u skladu s ISO / IEC 19752Jamčiti
Jamstvo: 3 godine nakon besplatne registracijeParametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.