BROTHER višenamjenski laser DCP-1622WE A4, A4 skeniranje, 20 stranica u minuti, 16 MB, 600x600 kopija, GDI, USB, WiFi

- 5%

ilustracija

BROTHER višenamjenski laser DCP-1622WE A4, A4 skeniranje, 20 stranica u minuti, 16 MB, 600x600 kopija, GDI, USB, WiFi
Br. narudžbe
33860178
OEM
DCP1622WEYJ1
Proizvođač
Brother
Bodovi vjernosti: 8
4 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Općenito

Vrsta pisača: jednobojni Funkcija: ispis, kopiranje, skeniranje Zaslon: LCD Veličina zaslona: 16 znakova x 2 reda Klasifikacija lasera: Laserski proizvod klase 1 (IEC60825 - 1: 2007) Maksimalna veličina papira: A4 Memorija: 32 MB Tehnologija: laser

Mogućnosti povezivanja

Veza: bežično putem Wi-Fi Lokalno sučelje: Hi-Speed USB 2.0 Bežično Wi-Fi sučelje: IEEE 802.11b / g / n

Mobilna povezanost

Podržano: iPrint & Scan

Kopiranje

Rezolucija: do 600 x 600 dpi

Veličina i težina

Dimenzije pakiranja: 481 (š) x 436 (d) x 406 (v) mm Dimenzije opreme: 385 (š) x 340 (d) x 255 (v) mm 7,2 kg

Okoliš

Eko-oznaka Energy Star: da Akustična snaga: 6,6 BA aktivni način, 4,7 BA pripravno stanje Zvučni tlak: 52 dBA aktivni način, 32 dBA stanje pripravnosti Uobičajena potrošnja električne energije: 0,7 kWh / tjedan

U paketu

Sadržaj: Kabel za napajanje, sigurnosni vodič za proizvod, softver, potrošni materijal, korisnički priručnik, jamstveni list, vodič za brzo postavljanje

Vrste medija

Vrste i veličine: Obični i reciklirani papir, A4, Letter, Legal, Folio, A5, A5 (dugi rub), B5, Executive Težina: između 65 - 105 g/m2

Sašiti

Wi-Fi bežična mreža: IEEE 802.11b / g / n (Infrastrukturni način / Ad-hoc način) Sigurnost bežične mreže: WEP 64/128, WPA-PSK (TKIP / AES), WPA2-PSK (AES), SMTP-AUTH bežični podrška: da

Operativni sustavi i programi

Podržani OS: Windows 8 (32 i 64-bitna verzija), Windows 7 (32 i 64-bitna verzija), Windows Vista (32 i 64-bitna verzija), Windows XP Professional (32 i 64-bitna verzija), Windows XP Home verzija, Windows Server 2012R2, Windows Server 2012, Windows Server 2008R2, Windows Server 2008 (32 i 64-bitne verzije), Windows Server 2003 (32 i 64-bitne verzije). Windows Server podržava samo mrežni ispis. OS X 10.7.5, 10.8.x, 10.9.x. Linux CUPS, LPD / LPRng (x86 / x64 okruženje)

Rukovanje papirom

Ulaz papira: ladica za papir od 150 listova Izlaz papira: 50 listova licem prema dolje

Tiskanje

Brzina ispisa A4: 20 Rezolucija: do HQ1200 (2400 x 600 dpi) Emulacija: GDI Vrijeme prvog ispisa: Rezolucija skeniranja: do 600 x 1200 dpi (staklo), do 19 200 x 19 200 dpi (interpolirano) Vrsta skenera: CIS

druge funkcije

Podržano: iPrint & Scan

Potrošni materijal i pribor

Potrošni materijal: početni toner - 1.500 stranica *, standardni toner (TN-1090) 1.500 stranica * bubanj (DR-1090) - 10.000 A4 stranica * pribl. Kapacitet uloška je deklariran u skladu s ISO / IEC 19752

Jamčiti

Jamstvo: 3 godine nakon besplatne registracije

Parametri

Tehnologija tiska
Maksimalna brzina ispisa (A4 u minuti)
Automatski obostrani ispis (Duplex)
Vrsta skenera
Automatski ulagač dokumenata
Sučelje printera
Standardni broj ulaznih ladica
Faks
Proizvođač
Maksimalni broj ulaznih ladica
Maksimalni format ispisa/medija
Stvarna rezolucija printera (u DPI)
Stvarna rezolucija skenera (u DPI)

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 712 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.